joi, 5 aprilie 2012

Doamna și Traficul

Este un subiect oarecum călcat în degete pe tastatură de ceva bloggeri, dar nu pot să mă abtin să nu constat și eu ( cu tristețe ), că mitocania din trafic, specifică până nu demult bărbaților, s-a transferat și la stimatele doamne, care se cred peste noapte reginele șoselelor și își bagă tocul în ele de reguli.

Azi am fost de-a dreptul indignată de o doamnă/domnișoară/duduie într-un Renault Megane ( cred ) roșu, mi-am notat și numărul ( e cu EAG ) ; m-a lăsat paf! Adică, mă consider o persoană tolerantă, cu toții facem mici "șmecherii" în trafic și ne lăudăm mai apoi cu ele ( " moooamaaă! să vezi cum am făcut, stânga, dreapta, pac ! mi-am luat avânt pe pista de accelerare, adică șina de tramvai și iar m-am băgat și i-am tăiat fața ; să fi văzut ce frână a pus fraierul"... ). Vă recunoașteți în descriere (măcar ocazional). Nu e șofer care să nu fi apelat la astfel de mici artificii de manipulare a volanului, altfel decât a învățat la școală - acum vă las imaginația să zburde la auzul unui verb atât de sugestiv.

Dar când șmecheria devine nesimțire și se combină și cu un strop de prost gust, se schimbă ușor unghiul din care vezi lucrurile. Nu mi-am propus să o fac cunoscută pe participanta la trafic dotată și cu o fundiță roz în cosițe, însă puțină decență nu cred că strică. Din proaste la volan, incapabile de parcări laterale, ne mai adjudecăm și titlul de birjari ????


Și dacă mă uit în jur, constat cu stupoare că doamnele dau dovadă de lipsă de toleranță în trafic ; probabil, când strângem în mână o unealtă pur masculină până de curând ( și mă refer la volan ), ne transformăm în niște războinice, gata de luptă. Totul e pe viață și pe moarte !


Lăsând deoparte aroma umoristică, mă declar dezamăgită de modul în care vrem sa înțelegem egalitatea dintre sexe. Eu vreau să fiu răsfățată și cocoloșită, să fiu ceva delicat și sensibil ( nu glumesc, sincer, că deja întrezăresc 2-3 care pufnesc în râs la auzul acestor vorbe taman din gura mea :-)).
Nervi de oțel în trafic și atenție la pisicile care zgârie rău ( cele de pe șosele, normal ). Cu un click pe poză, puteți vedea fundița roz din păr, dacă sunteți interesați, desigur ).

2 comentarii:

  1. Imi pare rau ca ai trecut prin asemenea momente!
    O zi excelenta iti doresc!
    Coltisor de Rai

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pentru suport :-) mi-a placut animatia din cada :-) foarte foarte fain.

    N-am trecut prin momente grele de dimineata, din contra, drumul spre munca/casa reprezinta oaza mea de relaxare ( muzica la maxim, dans )....

    Doar ca sunt surprinsa ca cei mai indisciplinati soferi, sunt DOAMNE si DOMNISOARE.

    RăspundețiȘtergere