luni, 13 februarie 2012

Taxe online



Vad ca toata lumea considera treaba asta cu taxele una pur masculina - oare ca-s ei mai proprietari decat noi ? Sau ... cum sta treaba ? Eu sunt oricum o exceptie :-))


Am tras chiulul cu raspunsul destept si documentat legat de taxe, dar na!, de la atata zapada....mai oboseste si degetul pe tastatura. Eu una sunt fan al platilor pe Internet ( cumpar de pe ebay, asos, elefant.ro ; imi platesc facturile si datoriile :-) ). Mi se pare o solutie extrem de eleganta ( si mi se potriveste, ca sa nu fiu exagerat de modesta ).
Stau sa ma gandesc ca nu pot gasi decat avantaje :
- nu imi ia banca niciun comision pentru tranzactie
- economisesc timp ( du-te la bancomat, scoate banu', du-te la ghiseu si ia pozitia umila de contribuabil suferind )
- merge orice card ( nu doar al meu ca e mai cu motz ).
- normal ca eu mai am un avantaj ca-s in sectorul 6 ( si sa nu va ofticati peste masura, da !? daca n-am metrou, macar cu taxele sa fiu mai linistita )

Acum ce sa zic, tre' sa astept sa se duca un pic zapada si sa imi fac curaj sa ma duc la primarie sa imi iau datele de identificare in sistem, cu toate ca vad ca au si sectiunea plata fara autentificare. Whatever ! Ma intreb cine mi-ar fura parola ? Adica io o dau de buna voie, daca se gaseste careva sa-mi plateasca taxele si impozitele ( nu zic nimic de amenzi ca incerc sa cred ca nu exista pe lumea asta ).

Mai am timp sa beneficiez de reducere, nu ? Aia de 10% din valoare...stiu ca pensionarii s-au inghesuit in primele zile din ianuarie ...sigur mai am timp si poate am noroc si castig unul din cele 1500 de premii puse la bataie de Visa ( rambursarea valorii taxelor platite cu cardul Visa, in limita a 250 de lei ).

Sunt tot mai stimulata sa fiu un contribuabil model ( oricum cei pe tocuri sunt numai modele :-))) Tre' sa aflu care-i treaba si cu infochiscurile, ca vad ca sunt si in Afi si la Cora ( intre 2 sesiuni de shopping ma pot agata si de taxe ).

Recunosc ca mai cochetez si cu ghiseul.ro, insa imi trebuie totusi parola de la primarie....si ma cam enerveaza treaba asta - cu toate ca merg doar o data si gata ( tre' sa aflu mai intai unde e primaria ).

http://www.youtube.com/watch?v=DJwU03RT2Hc&feature=player_embedded

In final, taxele trebuie platite, nu avem vreo scapare ; acum, stiti cum e, merge si o aventura direct la ei ( pentru cei care vor spume si nervi ), merge si o plata online, merge si un infochiosc. Important e sa existe alternative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu