miercuri, 11 august 2010

Doar niste ganduri

Doar niste ganduri aruncate alandala, la intamplare. Se petrec multe si nu stiu ce as putea arunca pe coala de blog, ceva notabil, interesant. Astept vacanta...probabil prima cu adevarat ravnita in ultimii 6 ani. Prima vacanta fara schimbat scutece, fara plansete ( poate, cel mult eu, dupa vreo rochita ), fara biberoane si suzete...Voi avea o prima vacanta doar pentru mine. Incredibil, nu ? Sunt nerabdatoare. Pica si oarecum bine....

Stau si ma gandesc ca acum e ultima oara cand am un concediu mai lung, cel de ingrijire copil....dup-aia ...35 ani plini in campul muncii, caci sunt priveligiata ; am dreptul sa ies la pensie la 64 ani, in loc de 65. Am 2 copii, automat, statul se simte dator sa fie amabil in ceea ce ma priveste.

Oricum ar fi, sunt convinsa ca va fi un concediu reusit. Demential. Notabil. Imi voi incarca bateriile pentru inca vreo 2-3 ani. Imi ador copiii, insa pana acum nu prea am avut parte de pauza. Nici acum nu era cu pauza daca nu venea C cu aceasta idee. Adevarul e ca eu nici nu concep vreo activitate fara M sau A. Asa m-am setat. Si daca nu apuc sa ma gandesc si la o astfel de posibilitate, e clar ca ea nu apare.

Insa destul cu aceasta tema. Am fugit de caldura, m-am refugiat la Campina, unde e cat de cat respirabil, chiar daca e cald. Insa vad ca nu e totul asa roz cand ai o casa pe pamant....mult mai multa munca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu