miercuri, 28 iulie 2010

Greseli

Realizez ca mai mereu gresesc. Nu cred sa treaca zi fara o greseala, oricat de minora. Stiu ca suntem supusi greselii, insa chiar asa de des ? Gresim la tot pasul si ma intreb cum s-ar putea indrepta situatia.
Suntem slabi ? Sau nepasatori ? Greseala e umana ? E cineva care nu greseste ?
Gresesc ca nu am mai mult calm. Vreau sa fiu mai calma, dar nu reusesc. Cand sunt cu 2, totul se schimba. Cate unul...sa zicem ca merge. Dar 2....nu pot.
In fine, o zi cu un start ratat, din pacate. As vrea mai mult, dar nu reusesc. Nu pot sa gestionez situatia si automat gresesc.
Solutii ? Sfaturi practice tot primesc. As putea scrie o carte.
Ce e greseala pana la urma ? In cazul meu e mai mult involuntara. Dar ce mai conteaza ?

2 comentarii:

  1. Simo draga, eu nu cred ca trebuie sa cauti solutii.
    si eu ma enervez, ma infurii zilnic poate, insa uite ca nu ma gandesc ca-i o greseala. imi pun doar intrebarea :de ce?
    ma ajuta macar sa merg un pas mai departe. decat sa ma disculp sau sa ma incriminez mereu(ceea ce poate spori si mai mult disconfortul psihic), mai bine incerc sa aflu.
    de regula asteptarile noastre nu concorda cu ce se intampla. poate de-aia sa zicem acum te simti coplesita cu doi copii. initial poate ti-ai spus ca avand experienta cu Maya, cu Albert va fi mai usor. si uite ca n-a fost asa. acum, e doar o ipoteza de ce te simti asa.. cauza poate fi alta.
    bine, ar fi multe de spus; sintetizat doar te-as indemna sa-ti dai voie sa gresesti.
    daca vrei sa vorbim mai multe mai bine vorbim pe e-mail. si eu simt nevoia sa discut, ca nici eu nu-s pe roze ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi trec "toanele" destul de repede, doar ca uneori mi-e ciuda ca nu fac eforturi sa nu ma mai enervez aiurea
    putem sa detaliem si pe mail ;-)

    RăspundețiȘtergere