marți, 27 iulie 2010

Tocanita de idei

Dom'le...am fost "certata" ca nu mai scriu, insa am si io vacanta, ca tot omul ( normal ). S-au intamplat multe si marunte, nici nu stiu cum sa acopar cele 2 saptamani petrecute la Pinalti, adica Chietricica.
Frumos : soare, munte, padure, strand, telegondola, terasa, plimbare, pastrav...terasa si tot asa. Totul de 5 stele plus ( ultra all inclusive ), ca la mama acasa : mancare, curatenie....dupa cateva zile de tatonare s-a obisnuit si A cu mama si am reusit sa respir.
Apoi petrecere la Bacau, apoi nunta si tot asa.
Numai aventuri si peripetii. La sfarsit de saptamana o iau de la capat, insa mai spre centrul tarii de data asta.
Apoi, pe final de august avem si UE in lista, Amsterdam e in cap de lista.
O vara plina, ca inainte de intoarcerea la munca ( undeva prin toamna ).
Ce sa zic. Ma bucur de ceea ce am si profit la maxim de ceea ce mi se ofera.
Cireasa de pe tort : 6 rochite ;-)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu