joi, 8 iulie 2010

Ziua dezamagirilor

Mi se subliniaza la tot pasul ca traim intr-o tara penibila cu oameni penibili si frustrati. Nici nu stiu care subiect ar fi mai funny ca de inceput.
Disertatia - un fiasco, profesori plictisiti, fara spirit de observatie, toleranta zero, esti la alta forma decat la zi, esti un mare dobitoc ce alearga dupa o diploma. Ca pe langa penibil, se adauga si un sac de prejudecati.
Macar am reusit sa il parchez pe A la Cori, ca sa merg in pace. Motive aiurea invocate, am mers pe un format clasic, probat, in ceea ce priveste tema, dar nu mai comentez.
Acasa, continua seria de penibil. Fara cablu TV. Am vrut sa platesc cablul, insa mi se invocau niste facturi restante pe alta locatie si nu puteam plati pe aceasta locatie, unde locuiesc. Cum adica ? Pai, eu am platit, exista chitanta, insa un angajat de maxima exceptie a mai emis un rand de facturi pentru aceleasi servicii, care nu au fost platite, desigur. Pai de ce sa platesc, daca am mai platit o data ?
Cireasa de pe tort : nu pot achita pe aceasta locatie, pana nu platesc facturile restante. Eu sa fac frumusel o sesizare care se rezolva in maxim o luna * what ? adica stau fara cablu o luna ?! sau, daca nu mai am rabdare, sa platesc ce am mai platit si ramane-asa.
Sau fac iar o sesizare..........RDS&RCS sunt printre cei mai penibili operatori ( ca daca era prima abatere, ziceam ca se mai intampla, insa cand faimoasa companie a preluat operatorul la care eram abonata, m-au pus sa platesc niste servicii pe care nu le-am folosit never ever ). Le-am platit ca ma lasau nervii,
Ma minunez ... pe banii mei, in ambele situatii, mi se incalca drepturile in cel mai abuziv mod cu putinta.
Ca si faimosul master la SNSPA a fost platit ; ca sa ce ?
In fine, cred ca mai am putin si scriu o carte despre culmea nesimtirii.
Iau o vacanta de 2 saptamani, plec la PN. Poate mai scriu ceva de pe plaiuri moldovenesti, sa vedem ce timp este la dispozitie.
Cred ca in loc de Romania ar trebui sa ii zicem Penibilica. Ma ingretosez mai mult, mai mult.

2 comentarii:

  1. Si eu am aceeasi parere despre RDS. Acum cativa ani, pana nu i-am amenintat ca sun la Protectia Consumatorului, nu au venit sa imi rezolve problema, desi eu aveam facturile platite pe 6 luni, in avans.
    Anul trecut am avut de mai multe ori senzatia ca am platit de doua ori aceeasi factura. Greaseala mea a fost ca am pierdut chitantele si nu aveam cum sa dovedesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am chitantele, inca nu am cablu, am platit ce e deja platit.......what the fuck ???? sunt varza

    RăspundețiȘtergere