joi, 23 septembrie 2010

Aceleasi ganduri


Nu stiu cum fac, dar gandul imi zboara mereu la o alta viata....adica aceeasi viata, dar intr-o alta lume. Oare de ce ? Visez aiurea ? Ceea ce imi doresc nu e ceva palpabil ? Ceva realizabil ?
Privind scena politica, mizeria din media....nu imi vine decat un gand: sa ma tot car....sa nu ma mai uit inapoi.
Vreme trece, vreme vine...iar eu raman la aceeasi parere. Din rau in mai rau. Si pentru ce sa stau sa asist la porcaria asta numita Romania ?
Ca sa mi se intample chestii penibile cand ies in lume, cum am patit intr-o seara intr-un restaurant din Florenville.
Iesim frumos, ca doi tineri plini de sperante, intr-un restaurant bine cotat din micul orasel Florenville, insotiti de prietenii nostri. Patronul ne gaseste o masa, prietenul nostru ne prezinta : Prietenii nostri romani.....iar replica : n-ai zice !
Personal, o iau ca o ofensa. De fapt, in viziunea celor din vest, suntem o tara de romi.
Ma intrebam cum primesc romii aia 300 euro ? ca pe acte nu scrie ROM. Bine, pe buletinele noastre apare ROMania....hmmmm......puteam lua si eu 300 euro cat am stat in Franta ? Adica 600 ca eram 2 ?!
Nu mai stiu cum e cu denumirea de rom, insa stiu ca au zis initial ca se scrie cu 2R. Nici in Romania, la TV, nu mai apare cu 2 R ( rrom ). Plus ca e foarte usor de confundat cu Romania. Daca va uitati pe buletine.....

http://ro.wikipedia.org/wiki/Romi

Am purtat discutii interminabile cu oamenii de pe acolo care, prin prisma informatiilor furnizate de media, ne scot pe noi vinovati, rai si rasisti.
E pacat ca Romania nu se rezuma decat la ROMi in acest moment.
In concluzie, vreau in continuare sa plec si sper ca in viitorul apropiat totul va deveni realitate, iar Romania doar un vis urat, un cosmar.

Un comentariu: