marți, 28 septembrie 2010

Se intreaba lumea...

Sunt intrebata de ce vreau sa ma tot duc. Ca nu se gaseste o explicatie logica. Am un job, o masina, o casa....cam toate datele pentru o fericire suprema.

Ca sa raspund la fel de direct, iata de ce as pleca :

1. pentru ca am impresia ca cineva isi bate joc de mine in mod repetat
2. pentru ca nu imi place ce vad cand ies din casa
3. pentru ca suntem un popor de mitocani/marlani/needucati
4. pentru ca vreau altceva pentru copiii mei ( un viitor mai sigur )
5. pentru ca nu vad sanse sa se schimbe ceva ( in bine, ca-n rau....sanse cat cuprinde )
6. pentru ca merit si eu ceva mai mult
7. pentru ca vreau sa am de-a face cu oameni deschisi, destupati ( sunt satula de cei cu mintea obtuza )
8. pentru ca mi-e frica sa fie nevoie sa apelez la sistemul sanitar din Romania ( la noi se moare in spitale, te ajuta sa mori mai repede )
9. pentru ca educatia lasa de dorit ( si sunt satula si scarbita de ceea ce se promoveaza in media )
10. pentru ca nu avem infrastructura, protectie sociala, dar avem birocratie cat cuprinde, statul te jecmaneste pe fata, putere de cumparare ioc

As putea sa o tin asa pana la nr 100. Sunt multe alte motive pentru care as pleca fara niciun regret.

Un comentariu:

  1. Simonici, dar de ce trebuie sa te justifici atat? daca simti nevoia sa traiesti altundeva fa-o. sunt foarte multi oameni si in alte tari care pleaca si lucreaza altundeva pentru ca le convin mai mult conditiile sau ceea ce fac. Ce se intampla in romania, in jurul nostru, e alta poveste, cred eu.
    Vei vedea cu timpul in ce consta fericirea si cum se masoara ea. Deocamdata banuiesc ca tu aici/acum nu te simti bine, esti mereu nervoasa, nemultumita. Poate locul tau e in alta parte.
    Hai, da-i bataie, nu mai insira motivele, ci actioneaza ;)

    RăspundețiȘtergere