joi, 16 septembrie 2010

Ce am aflat nou ?

Ehe, credeam ca la al doilea copil nu prea mai ai ce sa afli nou. Uite ca, DIN NOU, m-am inselat. Ne-a lovit o mare pacoste, o viroza cu febra mare ( spre 40 ) si alte chestii ( voma, diaree...).
Am mers la medic cu A ( la o firma privata ), unde pentru voma mi s-a recomandat Coca Cola ( normala, nu light ).
Administrare : 5-6 ml la interval de 10-15 minute timp de 4-5 ore.

Bun, am primit recipiente pentru recoltare probe ( coprocultura ). Am recoltat, am tinut la frigider si cand am sunat de dimineata : " NU SE TINE CACAT LA FRIGIDER", inchei citatul. M-am amuzat ( exprimarea a fost reluat de 3-4 ori de catre stimabila doamna doctor ).

1. am pus la frigider deoarece mi s-a dat un recipient cu un gel si mi s-a zis sa-l tin in frigider ( am presupus ca se tine si dupa recoltare tot in frigider )
2. aveam un pampers cu kk si mi s-a zis ca daca a facut de 2 ore, nu mai pot recolta ( am presupus ca la caldura mai dezvolta ceva....)

Concluzie : coca cola pentru voma si nu se tine kkt la frigider ;-))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu