miercuri, 28 septembrie 2011

5 motive sa nu iti faci ziua la Mc Donald's


Recunosc ca si M si-a serbat o data ziua de nastere la Mec, pentru ca era noua fitza si am zis sa tinem pasul cu moda. Apoi am incercat varianta acasa :-) ( sa vin cu sfatul : " nu incercati asta acasa ! " ).
Mai intai voi enumera cateva motive pentru a NU serba ziua copilului la Mec :

1. mancarea ( nu are rost sa detaliez ; au curs rauri de cuvinte pe online ).
2. party-uri pe banda rulanta, nici nu ajungi bine si tre' sa pleci ( ca vine urmatorul sarbatorit )
3. pret relativ ridicat * cu ceva costuri ascunse
4. spatiu mic, sufocant
5. personal crizat ( voi detalia mai jos )

Am mers de curand la un astfel de party, in calitate de invitati si am ramas neplacut surprinsa de atitudinea animatoarei-sefa fata de copii. Primul meu contact cu ea a fost unul violent - intrebam respectuos daca pot sa iau un meniu pentru cel mic ( am vrut doar jucaria, ca deh! daca aveau toti, urla si el, au zis ca e 6 lei, dar 10 e meniul, asa ca am zis ca ma spurc si eu cu un Mc puisor si niste cartofi bio ). Pur si simplu a racnit la mine ca ea tre' sa stea la interior, ca ce vreau ? servita la masa ???
Trec cu vederea abordarea total lipsita de respect si bun simt ( plus ca eu eram clientul ) si imi vad de ale mele, doar ca bag un cap in vaporul plin de bucurie ( sau cel putin asa ar fi trebuit ) si o surprind pe don'soara animatoare care opreste furioasa CD playeru' si urla la M : " ce atingi balonul acum cu piciorul ? Eu ce-am zis ??? ce-am zis ?? Cu mana si nu acum ! Treci in spate ! Treci in spate " Recunosc ca nu am avut reactie de moment si am lasat asa...
Vine momentul tortului.Il iau pe A in brate si merg si eu in vapor alaturi de ceilalti pitici. Tipa era in continuare in spumele marii ( sa fie PMS - nu ca ar fi treaba noastra ) ...pune sampanie, iar urla la toti pe un ton autoritar si infricosator sa nu se atinga de pahare. Pai aia micii...cand au vazut lichidul colorat si parfumat in pahare....au inceput sa dea tarcoale. Unul dintre ei chiar a baut ! Atunci s-a dezlantuit muma padurii.... ma mir ca tot acest spectacol se derula in fata catorva parinti....ce sa zic, cred ca erau toti hipnotizati de scorpie ( ca si mine de altfel ).
Insa eu am cedat nervos cand l-a sarit pe A la tort. Stateam amandoi cumintei la masa( probabil a luat in calcul doar cei care au stat non-stop in vapor ), pana cand A a inceput sa planga pentru ca dorea tort. Vad ca termina don'soara animatoare de impartit primul tortul si ca nu schiteaza nici un gest legat de micutul A. O intreb daca nu are de gand sa ii dea si lui ; raspunsul : " dar ce ? Ce ? Doar mai e un tort, asteptati, unde va grabiti asa ??? am plecat si nu v-am dat tort ?" - A urla in tot acest timp - pentru ca ceilalti copii terminasera deja...si el doar balea ;-(
Am mancat si tort, dupa vreo 3-4 minute, ca nu mai avea farfurie pentru copii, colorata. La final vad ca M are o masca si o rog sa mearga sa ceara una si pentru fratiorul lui ( ca sa nu avem scandal acasa, pe drum ..in general).

Va las pe voi sa ghiciti daca a primit :-))))

A trebuit sa ma crizez si eu putin :-)))

Concluzie : mai bine iti vezi de treaba si faci petrecerea intr-un cadru mai cald. Nu as generaliza, poate e un caz singular, insa e al naibii de frustrant.
Recunosc ca am rezervat deja la Mec pentru M, dar nu ma mai duc....no way. Mai bine aduc toti copiii acasa si ne batem cu tort :-))) e mai putin riscant.
Am incercat sa imi temperez limbajul, sa stiti :-)

Un comentariu:

  1. pfffff.....aniversari...."abia astept"!!!
    sa mai adaug si ca sunt OC in legatura cu ordinea si curatenia in casa mea..???

    RăspundețiȘtergere