vineri, 6 mai 2011

Bucuresti - I love you


Ieri am simtit pe pielea mea ce inseamna sa beneficiezi de binecuvantarea mai marilor nostri. Am avut marea onoare de a fi printre primii care se infrupta din modificarile unor reglementari ( stupide, as zice ).
Mai exact, am avut marele privilegiu de a-mi fi "saltata" ( abuziv, as zice ) masina de pe raza sectorului 1 ( subliniez 1, caci in 6 e cu 60% mai scumpa taxa, care, chiar si cu mega-reducere, adica oferta, tot te usureaza la buzunare cu 434 RON ).
Acum nu prea pricep, ca dom' primar zicea intr-un comunicat de presa urmatoarele : "Vor fi ridicate cu prioritate maşinile de pe marile bulevarde, parcate pe trecerile de pietoni, în dreptul rampelor de acces pentru persoanele cu handicap, în staţiile de autobuz sau pe calea de rulare a mijloacelor de transport în comun. De asemenea, vor fi ridicate în continuare maşinile lăsate în dreptul intrărilor în unităţile de învăţământ, în spitale, autoturismele staţionate în intersecţii, în dreptul pasajelor sau parcate pe trotuar şi care nu asigură un spaţiu de cel puţin un metru pentru circulaţia pietonală", dar şi maşinile "care ocupă abuziv locurile de parcare închiriate unor persoane fizice sau juridice de către Administraţia Domeniului Public Sector 1".
Mie mi s-a spus ca nu am lasat un metru....pai nici nu vorbim de un trotuar, ci de o bordura - langa o cladire in care se lucreaza, gen santier ; nici gand sa fie loc de promenada ( doar ca, cica, in planurile primariei figureaza ca trotuar ).
Bine, stiti cum se zice : UNDE-I LEGE, NU-I TOCMEALA :-))))
Nici macar nu am intrat in panica atunci cand am vazut ca masina nu mai e ; haideti sa o luam logic : daca scade taxa cu 60%, de unde sa le mai iasa banii ? Solutia : crestem numarul de ridicari cu 60% ca sa avem acelasi venit ( asa ca mergem si pe stradute, in curtile oamenilor, dam 10 lei la o babuta sa faca reclamatie ca n-are 1m si totul e ca la carte ).
Bine ca am recuperat masina, am stat si vreo ora juma' la coada ; ca daca era oferta, normal ca era si cererea ridicata, asa ca multi amatori de "ieftesuguri".
Am avut parte si de o intamplare stranie ( pentru mine, ca-s novice in ale amenzilor date de politie, nu's ce-s alea, ca sa ma exprim mai clar ) : ma ia dl politist tinerel ( pana in 30) si ma invita din multimea de la ghiseu separat ca sa completeze procesul verbal. Ma baga intr-o baraca, isi cere scuze ca nu e aerisit ( tocmai mancasera muncitorii ). Ma roaga sa iau loc pe canapea ( mergea si TV-ul, era emisiunea culinara a lui Jamie Oliver )....stateam unul langa celalalt pe canapea ( el scria PV-ul pe un scaunel din dotare ). Intre timp, vrea si un Dorel sa intre, baga capul, vede ca dl Organ de Politie este ocupat, se retrage cerandu-si scuze.
Buuuun....deja eram in ceata cu acest tratament preferential. Ce sa fie ? ce sa fie ? M-am prins la iesire. Tot imi explica cu avertismentul, ca se poate si asa, nu e musai amenda. Eu ii zic sa imi dea avertisment ( dar nu ma prind ca tre' sa sar cu banu' ; eu credeam ca na!, ma vedem mai cetatean model :-))))) si ...... ). Apoi mi-am dat seama ca vroia 100 lei ca sa scap.....de drumul pana la CEC unde urma sa platesc amenda.
Foarte tare ! Ce sa zic. Mi-am recuperat masina, m-a costat 559 lei + 14 lei taxiul = 573 lei la care adaug nervii de rigoare, o lingura de frustrare, 200 ml de nemultumire si un praf de injuraturi ( asa, pentru impresia artistica ). Si uite reteta pentru o zi mohorata de mai.

Oricum, pot sa zic ca dau de baut ca am lasat doar atat si nu 1000 lei ca prin alte sectoare :-))))

Am condamnat mereu aceasta procedura ; printr-un calcul simplu se poate vedea ca nu e altceva decat FURT. Cate masini sunt inregistrate pe raza sectorului 1 ? Cate locuri de parcare oficiale exista pe raza acestui sector ? E valabil pentru orice alt sector.

Macar daca banii furati ar fi folositi pentru amenajarea de locuri de parcare ; dar nu, se duc tot pe Vuittoane si Jimmy Choo-uri.

5 comentarii:

  1. Si cate puteai face cu 573 lei !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pune si tu sare pe rana :-)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si se putea si mai rau, da ? De aceea ma simt chiar onorata ca mi s-a "furat" masina pe raza sectorului 1.


    Daca spui unor alti "patiti" si le arunci suma asta "ridicola", iti rad in nas. Adica e parfum !
    Era coada ca la painea calda :-))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Simona, Citind despre astfel de situatii, imi dau seama cat de mult m-am schimbat si cat de greu mi-ar fi sa ma readaptez plaiului carpatin. Curaj si nervi de otel! VSV/C

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Simo , atata te mai plangi si tu pt 5 mil si un pic :)))) (Dragos :d)

    RăspundețiȘtergere