joi, 12 mai 2011

Mana de culori


O mana plina de culoare, o incheietura conturata frumos de fluturasi, pasarele, culori, zurgalai de bucurie - totul pe un fundal incarcat de cele mai profunde si sincere dovezi de dragoste ( in starea cea mai pura ).
Ador accesoriile, nu e ceva nou pentru cei care ma cunosc, ma completeaza si nu imi imaginez viata fara zorzonele :-) in ciuda unora care nu inteleg mai deloc acest stil de viata.
Iubesc culorile. Iubesc zgomotele. Iubesc rasetele copiilor ( iar daca-s ai mei, cu atat mai mare e bucuria).
Iar mana mea plina de culoare, pe langa o incantare la nivel vizual, reprezinta si un mijloc de calmare a unor iesiri vulcanice : cand A este iritat, incepem sa descoperim pasari, fluturi, comori care aduc liniste si calm.
Astazi am simtit nevoia sa aduc in prim-plan mana mea plina de viata si veselie. Asa ca daca spun " talk to the hand" e un compliment/o invitatie spre fantezie :-)

3 comentarii: