marți, 10 mai 2011

Epoque - stil si eleganta


Am reusit sa imi fac timp sa vizitez unul dintre cele mai noi hoteluri din Bucuresti ; stiam ca e ca si locatie in zona Cismigiu, insa nu reuseam sa identific cu exactitate ( avand in minte poza de pe site-ul lor ).
Am ramas naucita, ca sa zic asa. Cred ca e cuvantul cel mai bun pentru a descrie starea de incantare care inca se mai plimba smecheroasa prin corp. Nu am reusit sa zic decat WOW! in prima faza.
M-a zapacit prin simplitate si bun gust, prin rafinament si eleganta. Cladirea este construita de la zero, cu toate ca prin arhitectura si design te-ai duce cu gandul la o constructie renovata. Este incredibil ce poti gasi in buricul capitalei ! Mobilierul si decoratiunile se imbina perfect intr-o hora a elegantei in care, fara sa iti dai seama, esti prins si tu ca simplu vizitator si incepi sa zburzi prin incaperile primitoare, cufundandu-te in covoarele moi care dau impresia ca te inghit. Toate camerele au acelasi ton de culoare, amestec de bej-uri si maro-uri, o alta dovada de inalta clasa si stil. Ferestrele ovale te lasa sa descoperi prin valurile de matase cladirile vechi din jur.
Covoare pufoase, paturi primitoare, perne imbietoare...sunt inca sub magia acelui loc. Am fost fermecata. Pana si acoperisul e imbracat in cupru pentru a pastra eticheta Bucurestiului de altadata ( pe care nu il cunosc decat din auzite ).
Iar SPA-ul a pus punct acestei incursiuni in lumea bunului gust. Dusuri emotionale ( un nou joc de cuvinte pentru mine ), dusuri scotiene si alte nebunii de actualitate care fac deliciul amatorilor de astfel de locatii. Iar French cuisine-ul dubleaza rafinamentul intregului complex. Totul este atat de cochet si de primitor, incat te simti ca apartinand acestui loc, te identifici cu Epoque. Iar eu, in calitate de moldo-francofona, nu pot decat sa ma declar gadilata in cel mai sensibil si receptiv loc al fiintei mele, adica suflet, prin alegerea acestui nume de-a dreptul SUBLIM. Intr-un singur cuvant atat de micut se regasesc atatea nuante si arome, atatea mirosuri si gusturi, incat esti coplesit in cele din urma.
Ce sa mai ! Mi-a creat asa o stare de vacanta si o pofta de concediu. Mi-a starnit toate simturile ; cel olfactiv a fost de-a dreptul ravasit : mirosul de lemn natur combinat cu cel al asternuturilor proaspat spalate....iar marmura ....ooo....daaa....am uitat sa zic si de marmura incalzita care innobila baile spatioase.
Dar, revenind la zilele noastre, ma bucur sa vad cateva raze de soare pe straduta mea enervant de aglomerata si artagoasa, mereu pusa pe cearta.
Mai multe informatii : www.epoque.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu