miercuri, 12 mai 2010

Scrisoare catre copiii mei

Dragul meu A ( ca tu esti mai afectat ) si scumpa mea M,

Nu stiu cum sa va explic, dar mami va lipsi de la urmatoarele evenimente importante din viata voastra. Stiu ca asa e normal, ca acesta e mersul lucrurilor. Tu, M, esti mai mare si stii cum era cand mami muncea ; tanjeai dupa iesirile in parc, plimbatul cu rolele. De cand a aparut A, am avut timp sa ne regasim, sa ne bucuram de tot ceea ce inseamna cu adevarat fericirea.
Acum, dragul meu A, vei intra pe mana unei bone, sper din suflet sa nu devii subiect de stirile de la ora 5, sa nu te bata, sa aiba grija de tine, sa te hraneasca, sa se joace cu tine, sa te scoata la aer, sa te alinte si cam tot ce faceam noi.

Dom' presedinte considera ca sunt o lenesa si stau si trandavesc pe banii statului. Ca duc o viata de huzur. Sincer, chiar ca a fost huzur sa stau cu voi ; chiar daca nu e cel mai usor job, a fost o perioada de maxim rasfat. Imi va fi dor de zilele acestea. Voi profita la maximum urmatoarele saptamani, caci nu stiu cand ne vom mai intalni cu aceste momente unice. Cand voi fi iar libera, voi fi la pensie, cel mai probabil, deci un fel de mamaie, asta daca apuc pensia, ca nu se stie....65 ( pentru mine 64 ca am 2 copii ) pare o cifra asa mare (plus ca poate o maresc pe la 75 , ca sa stim o treaba ). Asa ca, ne raman cele 21 de zile pe an pentru activitatile noastre cotidiene. Simt ca pierdem un an, dar trebuie sa termin cu nemunca ... si voi trebuie sa continuati sa traiti la aceleasi standarde. Mi-ar parea rau sa incepem sa taiem una, alta.

Imi pare rau ca nu am reusit sa va scot din jegul in care stam, dar, promit ca voi face tot ce pot sa va carati macar voi. Sa plecati fara sa priviti inapoi si sa uitati de mizerie si nesimtire.

Pe scurt, mami se intoarce la munca si sa vedem ce va fi. Sa nu va imbolnaviti prea des ca ma da sefu' afara ! Facem echipa, da ? Batem palma ?

Fruntea sus ! Eu inca sper sa reusim sa uitam de ceea ce reprezinta RO, insa, din pacate, nu e momentul cel mai prielnic de "carare" - nici in alte parti piata de munca nu e foarte primitoare. Asa ca mai induram cat s-o mai putea.

Va pupa mama muncitoare ;-)

5 comentarii:

  1. ma asteptam sa scrii asa ceva :)

    Te pup, Simo

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiu ce sa-ti scriu . Sa amintesc de tarile ravnite si visate unde concediul pentru cresterea copilului este de maxim 4 luni ? Sa amintesc de mama si de vremurile de "glorie" ceausista cand si la noi era asa ? Sa amintesc de conationalii nostri care fac copii pe banda rulanta pentru cei 600+200 lei ?
    Base e un bou si nu cred ca m-ar contrazice prea multi .
    Ti se fura 1 an , dar macar ai avut 1 an . E egalitate :D .
    E trist ce se intampla ; asa zisele masuri de iesire din criza sunt apa de ploaie . Se merge pe dezbinare si ura ; hai sa dam in bugetari , hai sa dam in pensionari .
    Hai sa le luam banii ca stau degeaba la ghisee ( unii chiar fac asta ) .Cine are nevoie de profesori ? Liceul se poate face la seral , facultatea se poate face cu bani (vezi Nutzica , vezi Marean si multi altii ).
    DIVIDE ET IMPERA

    Cateodata ma intreb daca nu cumva meritam ce ni se intampla .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da, meritam ce ni se intampla. Eu sunt multumita ca am prins un an, nu ma asteptam, sincer.

    Cum ziceam, daca suntem prosti si bolnavi, suntem mult mai usor de manipulat.

    O populatie proasta si bolnava, asta va deveni Romania.

    Si in tarile mult ravnite, nu e chiar asa. Sunt crese ok, sistem social pus la punct, nu au alocatii de 10 euro. Tare as vrea sa fiu intr-o tara mult ravnita.

    RăspundețiȘtergere
  4. l-as baga pe A si maine intr-o cresa, daca as sti ca sunt ok si ca am loc

    si la gradi, doar stii, fara o "ruda", cunostinta etc nu prea ai intrare

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate multi oameni nu vad copiii ca o "investitie" in viitor , din contra sunt un fel de rau necesar.(vezi expresii de genul "cine te-a pus sa faci copiii daca nu ai cu ce sa ii cresti?) fara sa isi puna problema ca fara copiii ar ajunge la batranete sa nu mai aiba pensie pentru ca nu are cine munci.
    Gabi

    RăspundețiȘtergere