miercuri, 19 mai 2010

Suntem pasivi sau activi ?


Ma gandeam ca toti stam extraordinar de bine la capitolul teorie, insa practica lasa de dorit. E impresionant ceea ce se deruleaza pe TV...o masa mare de oameni, sindicate bine organizate, din toata tara. Ce e drept, s-a lovit in toata populatia...

E impersionanta forta multimii, puterea, impactul psihologic. Asta e democratia, nu ? Forta multimii, spiritul de turma ? Cand se deruleaza aceste imagini, imi vine sa las tot si sa ma duc sa ma alatur multimii. Cred ca este un moment psihologic decisiv. Sunt curioasa ce va iesi.

Nemultumirea generala, saracia, foamea, boala imping la revolta ; sper sa nu fie vorba de o gloata oarba, furioasa...imi aduc aminte de '89, aveam cam 8 ani, insa am fost profund marcata de ceea ce auzeam la radio. Notam intr-un carnetel ceea ce auzeam pentru a-mi informa parintii ( care erau inca la munca ). Eram socata, poate si varsta frageda a contribuit la toata furtuna din mintea mea.
Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt mereu miscata de puterea multimii, pana la lacrimi, as zice. Mi-e mila de batrani, de cei cu pensii mizere, ai caror bani se duc pe medicamente, de profesori, de medici, de bugetari, in general ( bine, nu cei care o freaca pe banii statului )....ufff....prea mult.
Treziti-va ! Luati atitudine ! Nu fiti pasivi !


Udrea cu poseta ta/Traieste toata institutia mea
Vrem sa muncim/Nu sa cersim
Ne ciuruiti cu 25%/Va decapitam 100%
Noua ne-ati lasa un pic/La voi n-ati taiat nimic

2 comentarii:

  1. e totusi ceva in neregula aici..am inteles ca s-a dansat si s-a cantat ..pe cantecul acela stupid al pinguinului..

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu, dar vad ca Guvernul isi asuma raspunderea pentru masurile luate, deci, Guvernul isi baga picioarele

    RăspundețiȘtergere