sâmbătă, 10 aprilie 2010

De week-end - broasca vs sobolan

Ma bucur de vremea frumoasa de afara, profit de zilele fara ploaie, ma bucur de fiecare reusita a lui A, de fiecare nazdravanie a M-ei, intr-un cuvant, traiesc. Sau cel putin asa inteleg eu bucuria de a trai. Bineinteles, ca daca mai adaugi si unele instrumente care inlesnesc bucuria ( ma refer la cele de ordin material ), totul se dovedeste a fi un real succes.
Nu imi propun sa rastorn munti, nici sa realizez imposibilul, incerc doar sa profit la maxim de ceea ce am ; ma consider norocoasa. As merge mai departe si as spune ca ma invidiez ;-)))) Fara sa fiu acuzata de laudarosenie. Vorba cantecului : AM CU CE !
Faza zilei : stateam sub o salcie pe malul lacului in parc, ii aratam lui A privelistea deosebita. Raman extaziata de o broasca testoasa ce plutea lenes pe lac. Wow ! Cei de la primarie au bagat broaste in lac, mirific ! Bine ca au bani pentru broaste, dar aleile din parc.......au scos toti trandafirii si au plantat niste boscheti ( cred ca vor sa fie pro adolescenti - sa aiba unde sa ingramadeasca mandrele )...admir broasca, insa mi se pare ca are coada cam lunga pentru o broasca testoasa. Se mai opresc 2-3 trecatori alertati de exclamatiile mele de incantare : o broasca testoasa, ce dragut !.....
ERA UN SOBOLAN ! ( ca sa fie peisajul complet, era trecut in lumea celor drepti, asadar un sobolan drept ). Emotionant ! Am ras copios !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu