duminică, 11 aprilie 2010

Dinozaurii


O duminica linistita

Daca unii fac lucruri mult mai interesante, eu ma limitez la a-mi distra copilul ( ca doar A participa la aceste manifestari, M fiind in vacanta la bunici ). A pare sa se distreze, deja e baiat mare, a iesit ( in sfarsit ) si dintele de sus, avem 3 bucati. Mare realizare.
Printre tratamente pentru un A bolnav, menaj si bucatareala, mi-ar placea sa gasesc timp si pentru mine. Mi-as dori sa imi fac ceva traznit in cap, cum se observa in poza, sunt prea serioasa. Nu ma caracterizeaza chiar deloc. As vrea ceva culoare : mov, verde, oranj....un curcubeu si ceva mai zburlit, mai explodat, mai sauvage, cum era intr-o reclama. Parca ma babareste culoarea si frizura ( ce e drept, nu-s deloc tencuita, nimic nimic, nu stiam ca se lasa cu sesiune foto ). Asa ca, sa nu va mirati daca o sa fiu ceva mai punk dupa vreo saptamana-doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu