joi, 22 aprilie 2010

Ziua Pamantului

M-a anuntat M ca azi e Ziua Pamantului si ca trebuie sa facem pentru gradinita ceva din materiale "reciclicice", adica din ce aruncam la gunoi. I-am explicat cum se pronunta corect, definitia o stia deja. A fost simpatica ( ca de obicei ). Cum astazi a fost greva, a ramas sa se sustina maine proiectul.


Hmmmm.....grea tema. Ce sa facem ? Ma gandeam la niste margele din capace de sticle...dar de unde sa scoatem capacele. Am primit o idee sa folosesc o cutie de lapte pe post de pusculita, insa am zis sa facem o cutie de bijuterii. Cutia de lapte a fost invelita in staniol, apoi, ca decor, un martisor vechi, o bucata dintr-un elastic de par al M-ei ( s-a desprins ) si un buton din hartie ciocolata ( ornat cu o masura lapte A ). Am decupat un capac.

Apoi, dintr-un pet de 5l, am confectionat o rochie de printesa a gunoaielor, bustul a fost realizat dintr-un Actimel, pe post de gat - paiul folosit la consumarea Actimelului, un cap de papusa stricata, palarie dintr-o masura pentru laptele lui A, mainile din manerul cupei de lapte, rochia din publicitatea primita in posta si niste servetele folosite. Si a prins viata Printesa Gunoaielor.

La final, din pet-ul de 5l am facut patratele ce au fost pictate cu mult talent de M....scopul a fost o ghirlanda stralucitoare, insa am ramas pe margele ( numai bune de pus in cutia noastra pentru bijuterii ).

M e stresata daca nu e bine, insa eu zic ca e ok, nu ?

Reciclati. Protejati. Respectati.

3 comentarii:

  1. Are vreo utilitate chestia asta?
    Salvam lumea cu ea? Sau tot la gunoi ajunge?

    Oricum trebuie premiat efortul.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e vorba de utilitate, e vorba de un proiect pentru gradi : confectionarea unor obiecte din gunoi ;-)

    M a fost incantata

    Nu salvam lumea. Pentru moment, toate lucrarile sunt inca in clasa ; cel mai probabil vor ajunge la gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. si mai e vorba de MESAJUL CHEIE, ce a vrut sa transmita autorul ;-))))))))))))

    RăspundețiȘtergere