vineri, 16 aprilie 2010

Explozie de culori






















M-am
tinut de promisiune. Ieri nu am apucat sa ajung pe aici, zi plina : dentist ( sunt f mandra ca am ajuns, A a fost parcat in vecini ), parc cu bebe, epilat - cosmetica, si hair stylist, dom'le + saorma la final, ca un fel de cireasa de pe tort.
Ma grabesc ca urla A.

e tot ceva asimetric.....zic ca intinereste parul scurt, bretonul

personal, ma declar satisfacuta...adica, mai mult decat...

si mi se contureaza culoarea ochilor....la naiba, cat ma mai laud...dar sunt prea happy ca sa nu o fac

6 comentarii:

  1. par cam nasoasa in prima poza, dar voi stiti ca nu e chiar asa......;-))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. E super ! Si da , stim ca nu-i asa :)))))))) .

    RăspundețiȘtergere
  3. arata mai bine in realitate

    albastrul si verdele se vor duce la 3-4 spalari

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa, si pozele-s facute dupa somn, adica nu l-am aranjat....sa fi vazut ieri...o nebunie

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere