miercuri, 21 aprilie 2010

Vreau sa emigrez

Gata, nu mai vreau sa stau in RO. Am inceput sa ma informez, sunt la stadiul de cules informatii. Sa vedem ce si cum, am mobilizat si familia din Belgia ( sunt prieteni cu statut de familie ). De ce sa continui sa traiesc intr-o vesnica si continua marlanie si mitocanie ? Vom ajunge sa schimbam mentalitatea de kkt care ne inconjoara, care ne sufoca ? Pentru a supravietui, trebuie sa adopti o astfel de mentalitate de kko si unde ajungem ? Suntem captivi intr-o bucla, numai Apocalipsa ne poate salva, altceva nu intrevad.
Sunt pesimista ? Nicidecum. Din contra, cred ca incep sa ma luminez. Io-s luminata de ceva timp, insa se lumineaza si altii. Am ajuns la concluzia ca traiesc in tara tuturor posibilitatilor : numai aici vezi un Lamborghini spalat manual la fantani




ce exemple sa mai dau ? doar aici, eu, care stau la etajul 1 si nu folosesc liftul niciodata, platesc mai mult ca cel de la etajul 10 , cool, nu ?

doar aici Politia urca la usa mea si imi spune ca nu are ce sa faca unor mucosi care fac chef sub balconul meu : "e si ei tineri"

doar aici mi se spune ca daca am copii, sa stau acasa, sa nu ies in magazin sau sa ma duc la posta ; asa mi-a spus o cocoana : "cand aveam copii mici, nu ieseam din casa"

doar aici mi se cer bani la tot pasul, direct sau indirect ( la faza cu indirectul ma simt, adica da' nu trebuie, lasati....vai, dar nu ...dar hai, dar da )

doar aici ne luam la harta din orice

doar aici faci slalom printre rahati de caine, de la iesirea din bloc pana.....unde trebuie sa ajungi ( lucrurile se complica daca la parterul blocului ai un cabinet veterinar ) ; cum zicea tata, acesti kkti reprezinta semne de circulatie, semn ca esti in civilizatie, ca nu te-ai ratacit ;-))))

ce sa mai zic, LAND OF CHOICE ... tara nesimtirii si nesimtitilor

MI S-A LUAT ! Nu avem nicio sansa si nu mi-as dori ca M & A sa creasca asa. NU. Sper sa reusesc, daca nu, ii voi incuraja pe ei sa plece.

8 comentarii:

  1. AI MARE DREPTATE!!!!!SUBSCRIU......CORI

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate ... daca te uiti de la etajul unu al unui bloc cu magazine la parter, la niste tineri plini de nesimtire.
    Nesimtiti sunt din ce in ce mai multi in jurul nostru din cauza ca am ales sa traim printre ei... si asta e valabil pentru orice oras din orice tara.
    Valoarea disconfortului este direct proportionala cu valoarea apropierii si acceptarii nesimtirii.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu raman aici si am motivele mele:
    http://www.infoms.ro/fileadmin/template/cititori/foto_cititori_new/Maramures%20-%20Gica%20Stelian.jpg

    http://www.pensiunea-jupanitei.ro/fisiere/iezer_avion.jpg

    http://www.infotravelromania.ro/foto%20mic/interviu_ghidbucovina/voronet-iarna.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Eminescu_grave.jpg

    http://www.railpictures.net/images/d1/0/0/2/1002.1224026904.jpg

    ..........
    si mai nou

    http://testdrivecar.files.wordpress.com/2010/02/dacia-duster.jpg

    RăspundețiȘtergere
  4. Doresc sa raspund ultimului comentariu : pana mai ieri, si eu credeam ca noi avem raurile cele mai cristaline ( si pline de peturi si alte gunoaie ), muntii cei mai semeti ( pana am dat de Alpi ), lacurile cele mai profunde si pline de mister ( pana am vazut unele in Austria si nu numai ), marea cea mai calda si lina ( pana am ajuns in Grecia ), plaja cea mai primitoare ( pana am ajuns in Portugalia )... nu e chiar asa. Omul sfinteste locul. Noi ne cam batem joc de tot ce avem ( vezi cetatile din RO, unele au inceput sa isi mai revina cu ajutor extern, desigur ).
    Ce sa zic. E frumos ce am vazut in link-urile indicate, insa nu e de ajuns.
    Daca vezi manastirile din Belgia, de exemplu, vezi ca nu suntem noi cei mai mandri zidari.
    Insa cum zicea cineva, avem multe calitati, insa 2-3 defecte care anuleaza tot, printre care orgoliul si lasitatea.

    RăspundețiȘtergere
  5. As dori sa raspund si celuilat anonim : acceptarea nesimtirii....de cand ma lupt cu ea nu am decat neliniste, nervi, tensiune. Ma lupt cu un zid. Urletele mele de nemultumire sunt in zadar. Ma lovesc la nesfarsit de un obstacol impenetrabil. Ma simt precum Sisif.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, in acelasi stadiu sunt si eu, mi s-a acrit de tot. Dar de unde o luam? Si eu culeg informatii, toti scriu bine pe net, dar poate doar ei stiu prin ce au trecut si nu spun la nimeni. As vrea sa ma teleportez dar din pacate, nu sepoate inca.
    Deci: Vrem sa emigram! De unde o luam, n-am prieteni apropiati plecati care sa ma consilieze, prietenii mei, sau ma rog, fostii aproape (toti au votat cu Basescu) nu se gandesc sa plece, se plang dar nu pleaca.
    Babe de tara, dar pana la ei ce facem noi.
    Scrie-mi si mie cum iti vin ideile, please: anytudor@yahoo.com
    Cu cat mai repede, cu atat mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Emigrarea e o idee buna, dupa parerea mea, in urmatoarele conditii:

    1. Familia nu are copii (inca)
    2. Varsta e sub 30 de ani
    3. Ambii vorbesc fluent engleza
    4. Ambii au motivatie puternica
    5. Ambii au fire de luptator si nu sunt sentimentali (sunt ok fara sa isi vada parintii, rudele, prietenii etc).

    Daca cele de mai sus sunt indeplinite, recomand cu caldura Canada. Altfel, e foarte greu (dar nu imposibil). Despre Europa nu ma pot pronunta ca nu stiu.

    Ilona

    RăspundețiȘtergere
  8. O DOAMNE..asa este ,aici,te acaparează mitocania ,inferioritatea si sfidarea celor cu banii(nemunciti sigur),..eu de 3 ani muncesc pe ,afară, si mereu ma gindeam sa ramiin pe acolo...aicii cei 2 copii ai mei si sotia nu renuntau la mizeria asta de tara ...nestiind ce cistiga prin alte parti ....civilizatie ,curatenie,dreptate,...respect., O DOAMNE cite ar fii despus ...si acum uite ma zbat sa traiesc in minciuna asta ,si bălăcăreala asta de tara mizerabilă,,,ce imi ofera mie ROMANIA acum??? nimic,......nu locuri de muncă ,,,nu siguranta ..macar pe strada....NIMICCC..si atuncii?? tot ar fi mai bine cu stat de emigrant ...nu-i asa? este greu ,stiu ,cu cit inaintezi in virsta este din ce in ce mai greu .DAR NU IMPOSIBIL ...daca nu eu macar băiatul meu care acum are 17 ani ..sa vadă ce inseamna RESPECTUL SI DREPTATEA ..ptr. ca la noi s-au uitat de mult ...ce sa mai spun ? sunt si eu bulversat de ce se intimpla in tara asta ...sunt venit de 2 saptamini si parca sunt 2 anii ..si chiar imi caut un loc de munca ...pe afara .e cam greu dar si aicii ..e si mai greu ...ce sa mai spun BAFTĂ si DOAMNE AJUTĂ ,,eu am o vorbă,,EUROPA E MARE SI LIBERĂ, ...

    RăspundețiȘtergere