joi, 20 ianuarie 2011

LA MULTI ANI, M !

Wow...nu imi vine sa cred....au trecut deja 6 ani de cand am cunoscut-o pe M. Un copil extraordinar cu o personalitate puternica. Mi-a bulversat existenta, in sensul bun al cuvantului. Mi-a schimbat prioritatile, m-a facut sa descopar sentimente noi, sentimente de o intensitate vulcanica. O iubesc enorm, existenta mea graviteaza in jurul ei, este fetita pe care mi-am dorit-o mereu. Este perfecta.

Maya la nastere
Avem 11 zile
Frumusica
Sunt o smekerika

PIC00002

DSCF5234

craciun 2005 179

Maya

serbare

Maya9




De ce ? Pentru ca e doar M. Si pentru ca e a mea. Nu am stiu ce inseamna sa simti atat de puternic anumite trairi pana in clipa cand a aparut ea. Mica si gingasa ne-a cucerit pe toti. Cei care o cunosc, stiu despre ce vorbesc.

La multi ani, iubita mea ! Sa fii vesnic vesela si dragalasa !

4 comentarii: