joi, 27 ianuarie 2011

Pentru ca merit


Nu am mai facut in ultima vreme ceva DOAR pentru mine ; poate suna egoist, dar vreau sa fac ceva pentru mine. Si m-am tot gandit si stiu ce imi doresc foarte mult : o chitara. Imi doresc sa cant la chitara.

Am vrut sa iau pentru M o chitara, insa am realizat ca, de fapt, imi doream acest lucru pentru mine. Avem tendinta sa ne realizam anumite visuri din trecut prin copiii nostri.

STOP. Imi voi lua o chitara si lectii de chitara. Decizia e luata. Si curand....sper....veti vedea un filmulet cu mine cantand. Suna bine, nu ?

DE CE ? Poate e criza de 30 ! Nu stiu. Asa simt.

Daca stie cineva mai multe despre acest subiect...adica ce fel de chitara...si un profesor in sectorul 6, ar fi minunat.

4 comentarii:

  1. Desigur, ca meriti! Sa te ajut cu un profesor de chitara, sau preferi un casting :)?

    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. suces cu lectiile de chitara

    RăspundețiȘtergere
  4. marti imi livreaza chitara....sper sa ma descurc, e ceva cu totul nou, ceva ce nu am mai incercat niciodata

    dar, de ce nu ?

    cand voi reusi sa leg 2-3 acorduri, voi posta un filmulet

    RăspundețiȘtergere