sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Teoria tirbusonului


Sunt multe lucruri pe care nu le-am facut ;-) Si uite ca azi, fiind un soi de home alone, cu copiii bolnavi, sechestrati la domiciliu, mi-am propus sa beau un pahar de vin. Nu mi-am inchipuit ca va fi o adevarata aventura.
Dupa ce am rupt un tirbuson, am sunat un prieten si am facut fifty fifty cu vecinu' ( vorba vine ), am reusit cu un al doilea.
Acum ma distrez cu un pahar de vin in care plutesc urme de la dopul de pluta, dar, totusi, e o reusita. Uraaaaaaaa

Trebuie pe langa lectiile de chitara, sa iau niste lectii de desfacut sticle de vin. Cool, nu ? :-D

Totusi, eu zic ca nu e de ras. Adica nu am ocazia foarte des sa fiu singura, cu atat mai putin, sa beau singura un pahar de vin. Deci, eu zic ca e de invidiat :-))))))

Ca sa recapitulez, primul tirbuson s-a rupt si a ramas in dop spirala....apoi am reusit sa introduc un al doilea mai gros si sa trag cu putere ( mi-am cam zdrelit mainile, dar se merita :-))))

Data viitoare voi face asa :



Hai, sus paharul, la multi ani. Petrecere frumoasa celor de la Bacau in cinstea Aniei Maria. Inchin si eu un pahar in cinstea micutei.

Un comentariu:

  1. Sticla din poza e chiar sticla cu bucluc :-)))))

    Totul e bine cand se termina cu bine.

    RăspundețiȘtergere