marți, 2 august 2011

Cumparaturile online


Nu pot sa zic decat : "Doamne, mare e gradina Ta !". Dar noroc cu o asa gradina generoasa, ca am si eu subiecte "bune".
Toate bune si frumoase, fac comanda de un pistol de vopsit ( mare nevoie dupa ce am vazut ca la pensula merge cam greu ) ; buuuun. Doar ca imi aduc aminte ca Tatutz ( stie lumea cine e ) isi doreste un aparat de masaj, cum a vazut el la teveu, adica Relax&Tone. Am zis ca e cazul sa concretizez bucuria lu' Tatutz, pun mana pe telefon sa mai adaug un produs la comanda anterioara ( facuta cu o ora mai devreme ).
Sun si rog operatorul sa mai adauge un produs la comanda. Stupefactie : " nu se poate, faceti o alta comanda". Pai stai asa, cum adica nu se poate ? Doar nu a plecat pistolul spre mine deja :-))) Sau da ? Ii transmit politicos ca nu cred ca e cazul sa mai platesc inca o data taxele de transport, nu ca ar fi suma enorma, dar nu mi-a placut niciodata sa arunc cu banii aiurea (doar daca nu e vorba de shoes la mijloc ). Ce raspuns primesc : "trebuia sa va ganditi mai bine inainte sa plasati comanda".
Wow ! Pai eu vreau sa cumpar, sa dau bani.....adica nu e invers. Insist ( ca doar imi sta in caracter) si ii rog totusi sa adauge la comanda anterioara si produsul minune pentru Tatutz. Nu si nu. Asa ca le zic si eu ca daca nu le platesc la livrare pistolul ???? Raspuns : nu vi-l mai trimitem, atunci.
Pai le zic sa anulam prima comanda si sa facem o noua comanda care sa includa ambele produse. Raspuns : nu va mai trimitem deloc :-))))) Daca anulati, la revedere :-)))))
Pana la urma puterea mea de convingere l-a doborat pe operator si am reusit sa ma mai usurez de niste banuti. Eu sunt de parere ca pe banii mei se poate orice. Ii tot explicam operatorului ca vreau sa ii dau bani, nu sa ii iau :-))))) A fost foarte amuzanta intamplarea, mai ales faza la care trebuia sa ma gandesc mai bine :-)))) si cand i-am zis ca nu ii mai platesc, mi-a zis ca daca il iau cu dintr-astea, nu imi mai trimite nimic :-))) Ca la piata, dom'le.
Important e ca s-a putut. Se putea si fara o discutie in contradictoriu de 5-10 minute. Dar na, e mai la indemana sa il luam pe NU in brate.

O zi faina tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu