marți, 9 august 2011

Vizibilitate

Acum cateva zile luam o decizie radicala, as zice. Nu as gasi prea multe explicatii, decat asa, o traire de moment, ca tot imi place aceasta motivare a unor fapte. Cert e ca ieri am fost trezita la realitate de o persoana cu o oarecare notorietate - am aflat cat de important e sa te faci vizibil, nu conteaza unde si cum ; si ca "invizibilitatea" dauneaza grav notorietatii.
Asa ca, voi face o usoara curatenie prin contul meu si voi suporta in continuare toate ororile de ortografie, gramatica si lexic. Trebuie sa suport cu stoicism astfel de monstruozitati cu un scop bine conturat, acela de a fi vizibila intr-un fel sau altul.
Uneltele acestea de comunicare ( ma refer la blog, FB si alte retele de socializare, forumuri etc ) reprezinta un canal extrem de bun pentru a transmite idei si ganduri. Privind in urma, postarile de pe blog transmise ( share-uite) si pe FB aveau un numar de cititori considerabil mai mare. Asa ca, pana la urma, e vorba de marketing si promovare. De ce sa imi tai singura craca de sub picioare, ca sa zic asa ?!
Poate că încă mai reuşesc să aduc un zâmbet pe o faţă crispată, să ridic un semn de întrebare, să înveselesc o frunte brăzdată de griji. În semn de respect pentru activităţile online, mi-am propus să încerc să scriu cu diacritice ( să vedem cât mă ţine ).
Am simţit nevoia de o explicaţie pentru cârcotaşii din viaţa mea. Oricum am dat şi următorul răspuns cuiva care mă întreba de ce am părăsit reţeaua : ca să creez o ştire pentru blogul meu :-) Chiar două : plecarea şi revenirea ( că tot e la modă, doar că unii pleacă la Monaco ).
În concluzie : tot nu ştiu care e treba cu prietenii din Pisces ....nici cum se hrăneşte porcu' din Farmville ....şi nici nu cred că vreau să aflu.
Poate părea lipsă de consecvenţă, dar cine e perfect ? ( înafară de mine :-))
Aşadar, faţa is back şi nu mai abandonează nava ( până data viitoare ).

2 comentarii:

  1. Zâmbete, poveşti amuzante la cafeaua de dimineaţă, poze faine...Eşti un 'must', ca sa zic aşa :)
    Welcome back, SSimona, you've been missed!

    RăspundețiȘtergere
  2. E rau cu rau, dar e mai rau fara FB!

    RăspundețiȘtergere