miercuri, 3 august 2011

Din fundu' gradinii


Uite-asa de dimineata, luand-o agale spre ceasca de cafea, cu ceva presa in mana stanga ( dreapta e pentru cafea ), macinata de regretele iminentei despartiri ( regretabile, de altfel ), am zis sa mai arunc cateva vorbe pe ecranul ce imi pare a' naibii de generos in aceasta dimineata innorata, dar placuta ( pentru mine ).
Mereu mi-au placut schimbarile bruste si cred ca sah-matul de ieri se datoreaza si schimbarii de look ( se pare ca am bulversat un pic intelesul vorbei de duh cum ca lupul isi schimba parul, dar naravul ba ). Am vrut sa demonstrez ca o schimbare atrage dupa sine o alta schimbare si daca totul e spre bine, de ce nu ?
In ultima vreme am ignorat anumite aspecte care erau un laitmotiv al existentei mele ( imi vine in minte doar cocos, desigur ). Si acum, incarcata numai cu energii pozitive, imi voi continua linistita saptamana fara copii ( deja as adauga si cuvantul "dezmat" in aceasta insiruire de idei ). Incepe sa imi placa vara, cand cei mici merg in vacanta la bunici - moment prielnic de relaxare totala ( psihica inainte de toate ).
Si cum am iesit din clubul blondelor, pot pasi pe tocuri mai departe cu un aer plin de prospetime si noutate. Cine stie ce noi provocari pot sa apara ? Cu toate ca le prefer mai spre toamna, acum e inca vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu