marți, 2 august 2011

Nevoia de socializare


Azi am facut o miscare la care ma gandeam de ceva vreme ; personal, am intrat in joc ca sa vad si eu care e marea retea de socializare. De ce simtim nevoia sa socializam virtual ? Am observat ca de cele mai multe ori relationezi/interactionezi cu persoane cu care nu ai aproape nicio treaba, cu care nu prea te vezi ( ex. ym ).
Asa ca, dupa mai bine de juma' de an de mega, super, hiper socializare, am zis ca e timpul sa pun punct ( You have deactivated your Facebook account ).
Chiar nu stiu cum sa motivez alegerea : expunere inutila ? ( nu ca nu ar mai putea cineva fix de propria mea persoana ; plus ca "expunere" am si aici, dar e blogul meu )...as zice mai degraba pierdere de vreme.
Mi-am suprasolicitat retina cu atatea greseli de ortografie ; ochiul meu sensibil a rezistat multor batalii, dar pe aceasta a pierdut-o ( de ce e atat de complicat sa faci diferenta intre sti/stii, fi/fii si multe alte monstruozitati gramaticale ? ; iar acest exemplu e un bebelus pe langa nenumaratele greseli de exprimare).
Nu mai zic de tot felul de cereri si solicitari, de petitii si jocuri stupide....off....am rezistat destul, oricum.
Super reteaua o consider pierdere de vreme ; blogul e un hobby ( asta daca se gasesc persoane care sa imi spuna ca si aici pierd vremea ). Cu totii irosim timpul, dar cand gasim un strop de placere, un dram de relaxare, deja nu e totul pierdut.
Toata stima celor care si-au creat o viata virtuala, insa totul a devenit mult prea artificial si impins spre ridicol ( de ce vreau sa stiu ca s-a trezit "supi de dimi" sau " ce ar face daca m-ar intalni pe strada" ).
In fine, spor celor care pot sa taie in continuare frunze la caini ; eu ma duc sa tai prin alte parti mai solicitante intelectual :-)

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru decizie. Inca o fatza stearsa din carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. mnoah...treaba ta! e foarte de rau. abia acum poti devenii un adevarat Nimeni si ie riscant...
    pa-pa, te l-as, ma grabesc sa dau de mancare la porcu din farmville. Plus ca sa afisat ce fac azi prieteniii din Scorpio si Pisces. Neaparat tre'sa stiu, te poop.

    PS. plus ca pierzi bunatate de textila...mai gandes-tete..o sa priemsti mmailuri de re-conectare...ai sanse sa te raz-gandesti http://gandeste-rational.blogspot.com/2011/08/absolut-gratuit.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja ma podidesc tati lacrimili din corp, simt ca am comis cea mai mare eroare ....ce sa ma fac ????? Mi-am ratat sansa de a deveni cineva in viata ;-( Cred ca de aceea nu am dormit azi noapte foarte bine. Ce sa ma fac ???? Cand puteam si eu sa ma pricopsesc cu o ortografie excelenta :-(
    Amintirile ma rascolesc....nu mai rezist :-) Fara FB o sa cad in depresie.
    Multumesc Lucian ca mi-ai deschis ochii. Si sper sa se ingrase porcul tau. Sa ma tii la curent cu ce se mai intampla pe acolo,
    Ti pooop si io plina de regrete si amaraciune.

    RăspundețiȘtergere