miercuri, 31 august 2011

Ca-ntre fete


O ieşire în urbe cu nişte tipe superbe ( a se înţelege BUNE - adică nu ai cum să nu întorci capul când apar în peisaj ) se poate transforma într-o noapte de pomină ce merită menţionată şi amintită. Nu ţin minte când am avut o astfel de "ieşeală" ( poate mai prin adolescenţă ).
Despre ce discută oare mai multe tipe într-o cârciumă stilată ? Printre fum de ţigară amestecat cu arome dulci de parfum provocator ; printre pahare alunecoase de vin bun, alb, sec, înşelător... Mereu m-am întrebat care e faza cu "hai să ieşim ca băieţii....sau ca fetele " ? M-am lămurit : se dezbate foarte ardent un singur subiect SEXUL ( sau orice discuţie se începe, tot în această direcţie este împinsă, sexul fiind un fel de ROMA a discuţiilor ).
Acum nu cred că e cazul să fim pudici şi să ne îngropăm feţele în cearşaf sau să roşim. Toată lumea ştie despre ce e vorba +/- ceva detalii pur tehnice. Nu l-am inventat eu - nu văd de ce ne-am scandaliza în faţa acestui cuvânt.
Oricum, am constatat ( părere personală ) că femeile dau dovadă de mai multă dezinvoltură şi iniţiativă în ceea ce priveşte consumarea actului. Mai mult curaj, as zice. Nu vreau să ţin prelegeri pe teme sexuale, însă îmi permit să redau un panseu ( nu îmi aparţine ) : " domnilor, ţineţi minte ca nu voi ne .... pe noi, ci noi pe voi". Acum fiecare pune ce vrea în locul punctelor...conduceţi ? salvaţi ?
Ieşirile între ei/ele cred că sunt al naibii de amuzante, mai ales dacă participanţii nu poartă capul pe umeri ca să nu le plouă în gât :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu