miercuri, 10 august 2011

Thor/Captain America/Green Lantern/Percy Jackson

Sunt devoratoare de cinema - iar în ultima perioadă am văzut cam tot ce rulează prin sălile de cinematograf ( am sărit Harry Potter - însă stă cuminţel pe listă şi aşteaptă ). Am observat că nu sunt decât comedii bunicele ( Bad Teacher, Larry Crowne, Morning Glory ) care pe mine personal mă destind şi chiar mă fac să râd in hohote ( bine, doar se ştie că nu sunt aşa dificilă ) şi filme cu super-eroi....care mai de care mai puternic şi mai dotat : Captain America ( infantil, puţin exagerat, însa BUN specimen :-)) , Green Lantern cu Ryan Reynolds care s-a pricopsit şi el cu multe pacheţele spre încântarea telespectatoarelor ( printre care mă număr şi eu ).
Foarte multe personaje cu tot felul de puteri miraculoase : Iron Man, Thor....Percy Jackson şi cred că lista poate continua. Nu ne mai plac eroii simpli ? E nevoie de un inel ? De un paloş gros ? De o pereche de chiloţi traşi peste nişte colanţi ? De o mască ?
Cred că avem nevoie de astfel de fantezii, nu ? Văd că e noua tendinţă în cinematografie. Actorii sunt supuşi la antrenamente fizice grele pentru a ne delecta cu un fizic impresioant. Şi, sincer, am fost mai mult decât delectată.
Oricum, toate cele de mai sus au şi un pic de penibil...doar nu se putea fără, nu ? Însă mie mi-au plăcut....adică am reuşit să le văd cap-coadă ( dar eu nu sunt un etalon...pot să văd orice film...chiar şi unul cu zmeurici...nu mă intrebaţi de ce ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu