marți, 9 august 2011

Viaţa în 2


De ceva vreme experimentăm acest nou concept ( nou pentru noi de când au apărut ză kids în duetul nostru ) şi simt că suntem din ce în ce mai extenuaţi. Poate unde am încercat să acoperim într-o perioadă foarte scurtă de timp tot ceea ce nu am putut face în ultimii ani, constrânşi, oarecum, de statutul de părinte.
Un ritm galopant presărat cu şedinţe de masaj şi cinema de 2 ori pe săptămâna, totul încununat cu sesiuni prelungite de shopping ( shoes în special ), iar la urmă condimentat cu mâncare nesănătoasă.
Recunosc că nu prea am mai dat pe acasă ...fiecare şi-a făcut timp şi pentru micile plăceri personale.
Mi-am dat seama că un somn neîntrerupt ( de junior care vrea "apte" în fiecare noapte ) îmi conferă o stare de bine, nu mă mai retrag la ora 22.00 spre tărâmul de visare, ci reuşesc să o lungesc pâna spre miezul nopţii ( nu că ar fi cel mai indicat, se ştie că somnul până în miez de noapte este cel mai benefic pentru creier - sau cel puţin aşa susţin cercetătorii britanici în care e musai să ne încredem ).
În concluzie : casa e mai puţin îngrijită ( dacă nu prea mai ajungem pe lumină în ea ), mai multe rufe în coşul cu rufe, mai puţină mâncare în frigider....mai multe lucruri de călcat :-) în picioare :-)
Aşa că, vara se pare că ne prieşte, doar că nu ştiu dacă acest comportament adolescentin ne şade bine. Dar îmi vine în minte cântecelul de la o reclamă la margarină, dacă nu mă lasă memoria :"Ce bine ne-nţelegem noi 2...nu mai sunt alţii ca noi...ne-nţelegem dintr-o privire..tra la la".
Oricum, casa e mai goală şi îmi lipseşte bula mea de gălăgie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu