vineri, 18 februarie 2011

LA MULTI ANI ! A trecut un an...


A trecut un an ! Nu imi vine sa cred cat de repede zboara timpul. Exact ce va spuneam aseara.
Dar sa lasam un pic tonul pesimist si sa ne bucuram impreuna de aceasta zi !
Am citit postari mai vechi, de acum un an si am observat ca eram mai vesela, mai optimista. Jonglam altfel cu cuvintele.


Trecut-au anii ca nori lungi pe sesuri
Şi niciodataă n-or să vie iara,
Sa smulg un sunet din trecutul vietii,
Sa fac, o, suflet, ca din nou sa tremuri
Cu mana mea in van pe lira lunec;

Pierdut e totu-n zarea tinereţii
Şi mută-i gura dulce-a altor vremuri,
Iar timpul creşte-n urma mea... mă-ntunec!

5 comentarii:

  1. Cat mai multe scrieri frumoase iti urez.
    Si nu te intuneci ci din contra te luminezi pe zi ce trece.
    vali

    RăspundețiȘtergere
  2. IATA SI UN mic CADOU:
    Cine eşti tu, cititorule - de Rabindranath Tagore
    "Cine eşti tu, cititorule care mă vei citi peste o sută de ani?
    Nu pot să-ţi trimit măcar o singură floare din coroana aceasta primăvăratică,
    nici o singură rază de aur din nourul acela îndepărtat.
    Deschide uşile şi priveşte în depărtare.
    În grădina ta înflorită,
    culege amintirile parfumate ale florilor vestejite
    de acum o sută de ani.
    Fie ca să poţi simţi în bucuria inimii tale
    bucuria vie ce a cântat într-o dimineaţă de primăvară,
    trimiţându-ţi graiul plin de încântare dincolo de veac. "

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult ; frumos cadou, frumoasa poezie, frumoasa urare

    RăspundețiȘtergere