marți, 8 februarie 2011

Prima lectie


Ufffff......credeam ca e mai usor ! Dar ce e usor pe lumea asta ? Cand esti debutant, orice e greu ( incepand de la jobul de mamica, pana la a invata sa patinezi sau sa joci tenis etc ). Ma ustura usor buricele degetelor.
Insa m-am prins cum e cu chitara ; asa, in mare. Care sunt corzile : MI SI SOL RE LA MI6....despre grif, freturi si alte notiuni de baza. Tonuri si semitonuri - vezi schita.

Am reusit sa cant gama frumos si elegant. Pentru inceput nu e rau, zic eu. Insa ma asteapta un drum lung in fata, e o provocare. La fel spunea si profesorul, o provocare si pentru el, elevii lui fiind copii, cel mult adolescenti ( adica a vrut sa spuna ca-s babaciune ? ). Eu sunt tanara, adolescenta, asa ma simt, asa arat :-)))))))) na' ! exagerez si eu un pic, dar in niciun caz nu ma simt batrana sau la varsta la care nu mai pot invata ceva. Ce legatura are varsta ? Omul cat traieste-nvata, nu ? Asa zice-o vorba din batrani.

Vreau sa invat, imi doresc atat de mult. Prea mult, as zice. Mi-e teama sa nu fiu dezamagita daca nu voi reusi. Cum era reclama aia veche la Adidas ..." daca vrei cu-adevarat, poti. Fugi...un pantof Adidas....torsion " :-)

Adica ce vrea sa zica autorul ? Ca daca nu fug, inseamna ca nu vreau ? Ce sa zic, ramane de vazut. Ma asteptam sa fie un proces rapid, insa, se pare ca va dura ceva. E ca la condus, zic eu. E prima analogie care mi-a venit in minte ( imi aduc aminte ca dupa primele ore de sofat ma intrebam de unde o sa stiu eu vreodata sa schimb vitezele....mi se spunea ca o sa stiu, o sa simt....cred ca la fel e si cu chitara, acum gandesc fiecare sunet, voi ajunge insa sa il simt, la un moment dat ).

Trebuie sa se creeze o legatura intre noi doua, sa ne contopim, sa ne simtim si apoi, totul va veni de la sine. Acum gandesc fiecare miscare, o calculez, o controlez. Cand vom reusi sa ne conectam si sa ne deconectam, totul va veni de la sine, nu ? Teoretic asa ar trebui sa se intample, ramane de vazut.

2 comentarii:

  1. scuze, stii cumva cine a compus melodia din spot? cred ca este de contrabas. Te rog mult, daca stii las-mi raspuns aici. Thx

    RăspundețiȘtergere
  2. Am aflat intre timp, este de JS Bach

    RăspundețiȘtergere