luni, 14 februarie 2011

Marea indragosteala

Stau si ma intreb daca avem nevoie de o zi speciala in care sa ne manifestam iubirea. Sau de ce exista o astfel de zi ? Doar acum avem voie sa ne punem pe tava cele mai intense trairi si sentimente ? Sau e un omagiu suprem adus iubirii ?
Eu resping ideea de a primi flori doar la ocazii de genul asta. As prefera sa primesc fara nicio ocazie. Nu stiu, am transformat totul intr-o campanie comerciala, incat, am uitat cu adevarat insemnatatea lucrurilor.
Suntem mereu in deriva si vesnic nemultumiti ; facem mecanic anumite gesturi, nici macar nu le mai gandim, simtim, le facem pentru ca trebuie facute. Suntem ghidati dupa niste clisee care, pe termen lung, nu cred ca duc spre ceva real, palpabil. Ne amagim cu vise si tanjim dupa firmiturile altora.
Suntem devoratori de vise. Le servim la micul dejun si continuam cu ele pana seara tarziu. Mai grav e ca nici macar nu ne dam seama cat de mult ne pacalim.
Mi-as dori sa traiesc intr-o lume desenata de un magician, unde sa pot sa cladesc o alta lume, un fel de lume in lume...ce frumos ar fi .....dar cred ca e destul de periculos.
Imi vine in minte filmul Inception. Mi se pare super ideea, insa, nu stiu daca e buna si visarea asta. Sau daca acum visam si visul e realitatea ? Prea complicat si pentru mine :-)
Si uite-asa iar am reusit sa deviez intr-o maniera eleganta de la subiect - nu stiu ce am transmis si daca am transmis - dar, cert e ca 14 februarie ramane o zi siropoasa, scaldata in ciocolata si inimioare, iesiri la mese sub lumina lumanarilor....n-am putea sa o mutam vara ? Ca ar fi mai romantic ( te plimbi cu barcuta, cu trasura, cu catelul, cu purcelul ). Dar daca ar fi vara aici, ar fi iarna in alta parte si tot nu am multumi pe toata lumea.
Asa ca ne sacrificam noi :-))))

Happy Valentine's Day !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu