marți, 1 februarie 2011

Un vis devenit realitate.....




Stiti ca ma tin mereu de promisiuni * daca va aduceti aminte prin aprilie 2010 v-am amenintat cu o schimbare de look si am prezentat o explozie de culori :-)

Acum ce sa zic......o idee de moment, o traire intensa......o nebunie.....si uite-ma.....o auditie a Carlei Bruni intr-o dimineata, o melodie frumoasa m-au facut sa imi indeplinesc o dorinta din adolescenta ( aceea de a sti sa cant la chitara ).

Pozele sunt facute de M....dar, cum am promis poze celor care ma iubesc....enjoy :-)))

2 comentarii:

  1. ii multumesc anonimului...cu toate ca prefer nume clare

    Se vede fericirea pe chipul meu, nu ? Radiez...cel putin asa m-am simtit aseara

    Pe fundal se vede Wii-ul ....M era pe board-ul de la wii fit plus si am rugat-o sa imi faca si mie o poza, doua ;-)))))

    RăspundețiȘtergere