miercuri, 16 martie 2011

Caut muza sau muz :-)


Asteptam cu sufletul la gura o raza calda de soare stirb ( ca de cel cu dinti m-am saturat ). Si trebuia sa vina, nu ? Insa o oboseala mi-a patruns in oase si nu reusesc sa ma redresez ; poate e solicitant ritmul impus de job, casa, dans....cu chitara am lasat-o mai moale ( din pacate ).
Imi este somn, somn, somn.
Asa ca ma gandesc ca astenia de primavara e de vina ! Cineva e de vina, asta mi-e clar. Vreau vacanta, plaja, vara, mare, nisip si.....o bere rece :-)
Traiesc, dar obosesc. Sunt in pana de idei de ceva vreme, mi-a disparut muza, a fugit. Muza mea creatoare, desigur.
Inca o mai caut. Poate ma ajuta cineva. Am nevoie de o sursa de inspiratie rapid.

2 comentarii:

  1. http://ibigdan.livejournal.com/7253359.html

    RăspundețiȘtergere
  2. fain, merci :-)

    camerele de copii mi-au placut cel mai mult ( si pantofii, desigur )

    RăspundețiȘtergere