vineri, 25 martie 2011

Cocos, coafura rezista


Agitatie mare in randul doamnelor, un murmur de soapte ascutite se aud din toate colturile. Oare ce s-a intamplat ? Atatea doamne inlantuite intr-o isterie frenetica. Raspunsul poate fi gasit cu usurinta : ulei de cocos presat la rece. Cocosul a produs o nebunie generala in aceasta saptamana, o saptamana guvernata de acest nou simbol al existentei feminine. Cum am trait pana acum ? Nu pot sa descriu cat mai curat starea generala de asediu sub care se afla intreaga noastra comunitate ( mica, insa diversificata, deci reprezentativa pentru sexul slab, frumos ).
Ideea e ca acest produs mirific produce numai furori, coafura rezista. Poate fi intins pe par, poate si intins pe corp, poate fi mancat la micul dejun. Atatea intrebuintari intr-o cutiuta atat de mica si de firava.
Am achizitionat si eu produsul minune. Am simtit schimbarea de cum am avut primul contact cu micul borcanel ( un contact protejat de folia de protectie, intacta fiind in faza incipienta a relatiei). Nu am indraznit sa deschid misteriosul recipient pana acasa ; am preferat sa pastrez emotiile din stomac pentru o perioada cat mai lunga ( la fel am facut si cu chitara : am asezat-o in masina langa mine, am asigurat-o cu centura, dar husa am scos-o abia acasa ...doamne ce emotii si atunci ... ). Dar sa revenim la misteriosul borcanel. Fluturasi in stomac, asadar, inceputul oricarei relatii promitatoare, de lunga durata, as zice. Bine, ca te poti insela oricand, dar prima impresie conteaza. Cu cat e mai puternica, cu atat efectul e de mai lunga durata. Sau nu :-)
Dupa aceasta tatonare, care are un efect puternic asupra oricui, am trecut la fapte, la actiune. Insa a intervenit panica. Cum sa abordam borcanelul ? Mi-a fost teama sa nu gresesc si sa ratez startul. Cum o mai scoteam la capat daca incepeam cu stangul ? Asa ca am preferat sa sun un prieten...dar nu a raspuns...asa ca am mai sunat un prieten si am cerut detalii exacte despre aceasta relatie perfecta. Am urmat pasii exact si nu am gresit. Am notat, am improvizat, am pasit elegant, pe tocuri, desigur, in aceasta relatie care imi aduce pentru moment multa stare de bine. Este ceva special, nu stiu cum sa descriu. Am si gustat, la propriu. Prefer insa pentru uz extern ( intern cred ca e mai periculos ). Ma rezum in prima faza la uz extern :-)
O saptamana condimentata de acest nou concept, o revelatie pe piata produselor de uz extern ( si intern, pentru cine are curaj ). Acum ma intreb : e de rau ? Sa nu ma las pacalita ? Daca va fi si reversul medaliei ?
Eu oricum recomand cu caldura ulei de cocos presat la rece.

Si o melodie de final de saptamana : Help I'am alive my heart is beating like a hammer.



Cine vrea si versuri : http://www.metrolyrics.com/help-im-alive-lyrics-metric.html

Un comentariu:

  1. Apa de cocos: Noua nebunie de la Hollywood
    Nu stiai ca exista apa de cocos si ca are proprietati extraordinare? Cea mai in voga bautura are adepti precum Madonna, Demi Moore sau Jenifer Aniston!

    http://www.idieta.ro/category/diete-slabire

    RăspundețiȘtergere