marți, 22 martie 2011

Fiecare cu nevoile lui

Ma enerveaza la culme cand unul e hais! si celalalt cea! cine ma cunoaste cat de cat, are habar despre faptul ca detest regulile, aparentele si datul frumos din gene ( nu ca nu ma pricep la dat din gene, dar asta e deja alta discutie :-))
Mereu m-am simtit constransa de reguli, numai pronuntarea cuvantului "regula" ma facea sa o incalc. In ultima vreme mi-au tot revenit in minte amintiri legate de aceasta data de gimnaziu ; cred ca atunci am atins apogeul in ceea ce priveste detestarea regulilor. In fine, nu traim in padure, deci trebuie sa ne supunem unor reguli :-( Si cu reguli, si fara reguli, tot un haos general ne inconjoara.
Principii ? Ce-s alea ? Cine are nevoie ? Sau cine zice ca le detine, are si o conduita pe masura lor ? Observ ca numai din gura suntem perfecti ; in realitate, nu mai exista nici domnite si nici cavaleri( doar in basme, dar alea sunt pentru adormit copiii, corect ? )
Ma intreb unde s-a pierdut galanteria ? Tandretea ? Curtoazia fata de femei ? Bine, recunosc ca prin conduita noastra din ultimii ani, nu prea o mai meritam, dar chiar deloc ? Eu una nu vreau sa fiu egala cu barbatul. De ce ? N-am nevoie. Fiecare cu bucatica lui :-D
Un subiect ce vreau sa il dezbat ceva mai des : barbati vs noi, adica femei.
Imi place melodia asta

2 comentarii:

  1. Interesant zis. Poate mai dezvolti. Nice song.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum am recitit si din postare se pare ca ma adresez barbatilor din lumea-ntreaga.
    Dar simt pe pielea mea cum deveniti tot mai mitocani, mai lipsiti de maniere. Vreau sa mi se deschida o usa, vreau sa mi se ofere un loc, vreau sa mi se cedeze locul in fata :-)
    Vreau cam multe, nu ? ;-))))))

    RăspundețiȘtergere