marți, 29 martie 2011

Shopping cu el

Cred ca e printre cele mai solicitante sporturi de logica si perspicacitate de pe lumea asta ( dupa scrabble, desigur ); si nu sunt singura care e de aceasta parere. Aud tot mai multe reclamatii in ceea ce priveste shoppingul alaturi de el. Si nu ma refer la momentele in care ii vezi cate 2 in magazine, ea in extaz, aproape de climax si el brazdat de regrete, incercand sa isi mentina calmul, recitand in gand celebra zicala din Anger Management ( Goooosfraabaaa ). Nuuu.... ca aici e simpla treaba : mergi fara el ( e fara riscuri majore ).
Oricum, am identificat 3 categorii de barbati ( revin imediat la ideea anterioara ) :
1. cei care acorda atentie acestor chestiuni legate de "shoppingareala " ( sunt putini, cu usoare influente gay? si reprezinta cam 7%) ; sau poate cei inca in cautari ( deci trebuie sa impresioneze )
2. cei care se lasa pe mana lor ( lor = ELE in aceasta ecuatie ) si nu comenteaza prea mult - se merge pe incredere deplina in gusturile ei sau pe indiferenta ( si aici ponderea e scazuta, sa dau cu indulgenta un 23% ?)
3. si acum....doamnelor si domnilor, vine categoria grea, cu un procent ridicat, puternic, masculin de 70 %...domnii nostri dragi si mofturosi, greu de convins, care pot sa probeze toate produsele dintr-un magazin si sa nu isi ia nimic.
Impartirea nu e facuta de cercetatorii britanici, imi apartine in situatia de fata ( nu ma intrebati de unde stiu, ca nu cunosc eu asa multi barbati....din auzite, din discutii pe ici, pe colo, oricum, nu cred ca e asa de greu de intuit ). Si daca nu e buna diviziunea, ce conteaza ? Cum zicea cineva, e blogul meu :-)))
E foarte tare acest nou concept. Cand te-ai gandi ca pentru ei e foarte usor in a lua decizii. Ei bine, nu ! Ei gandesc, analizeaza, compara....si o iau de la capat. Fac schite, grafice... scad, aduna, inmultesc, extrag. Noi traim clipa. Ne lasam usor furate de peisaj. Ne indragostim repede de un pantof, se creeaza automat o relatie speciala. Nu ne mai putem dezlipi ochiul, gandul, mana...daca nu il luam, nu mai putem dormi noaptea. De ce ne decidem asa usor ? Stiu raspunsul masculin : lipsa de maturitate :-)
Sa mai caut un exemplu ? Vedem un produs ( ma refer la cele vestimentare, nu la o punga de faina sau o sticla de ulei ), ne da pe spate, il luam. Dupa 10 minute ne indragostim de altul. Si ? Abandonam prima iubire...si o luam de la capat. Cred ca putem iubi de mai multe ori in acelasi timp atata vreme cat timp satisfactia e garantata ( de scurta durata, dar ce conteaza ...mirajul ne invaluie mintile si cadem prada ispitei ).
Ne incarcam cu energie pozitiva, emanam buna dispozitie, fericirea se deseneaza pe chip, o privire tampa ia locul ridurilor ( de expresie, desigur ) si pasim pe tocuri si cu dreptul intr-o saptamana noua ( ca atat dureaza aceasta reincarcare cu energie pozitiva ) ce promite sa aduca numai satisfactie generala ( eliminam prin toti porii un extaz idiot, as zice ).

Dar nu era vorba despre el ? Sa revenim la ideea principala .... :-)))) nu are rost sa mai dezbat subiectul prea mult. Sa ne consolam cu ideea ca nu ii apuca nebuneli de genul acesta decat de 2-3 ori pe an. Asa ca putem respira usurate si sa incercam sa intelegem aceasta vasta categorie de EI. E greu, stiu, dar ...COCOS, coafura rezista.

8 comentarii:

  1. Observ ca in ultima perioada te-ai imprietenit cu Muza si va petreceti mult timp impreuna, e foarte bine asta, reusiti niste articole minunate.
    Sunt ferm convins ca si Muza poarta pantofi cu toc, altfel nu vad cum ai fi putut scrie un articol cu un asa pronuntat iz de feminism.
    Lista cu cele 20 de dorinte de bifat pana la 40 de ani imi pare sublim de interesanta, poate si din motivul ca unele dintre ele se afla si pe lista mea. Insa aia cu "sa urc pe Mont Blanc" e oarecum pusa acolo asa doar sa dea bine, avand in vedere ca renumitul munte are undeva la 4800 metri, adica aproape de doua ori cat Vf. Moldoveanu. Sau poate dorinta e sa vizitezi imprejurimile Mont Blanc-ului? Asta e cu totu alta dorinta.
    Felicitari pentru articolele de aici de pe "blogul tau".
    Vali

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ma simt ofensata de remarca legata de Mont Blanc ? Inclin sa cred ca nu cunosti latura mea sportiva :-)
    Sa dea bine la cine ? Tu nu vezi ca am din ce in ce mai putin cititori ? In fata cui trebuie sa mai dau eu bine ?

    RăspundețiȘtergere
  3. PS am redescoperit MUZA, ca sa zic asa, adica ea zacea in mine :-) hiberna.

    Legat de scris, decat stil depresiv, mai bine feminist :-) combinat cu umor

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa te simti ofensata? Cate varfuri de peste 2000 ai urcat?
    Nu e deajuns sa ai o latura sportiva.
    Sa dea bine la lista.
    Oricum eu sunt convins ca cititori ai si nu de asta duce lipsa blogul, ci de oameni care sa aiba puterea sa comunice. La urma urmei cred ca asta e si rolul unui blog: inlesnirea comunicarii, in ambele directii.
    Din pacate tu ai doar cititori (receptori), care se multumesc a fi spectatori si care nu inteleg ca blogul nu e un teatru, cu un actor ce recita un monolog, ci din contra e o discutie interactiva nonformala.
    Dar poate intr-o zi or sa inteleaga asta !
    Pana atunci imi acord dreptul de a posta "comentariile mele" pe "blogul tau" si care au scopul de a fi comentarii si nu rautati.
    Vali

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt total deacord cu "decat stil depresiv, mai bine feminist "
    e si mai placut pentru noi cei care citim
    si e si mai incitant in a declansa comentarii
    FELICITARI
    Vali

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu ma simt ofensata. Insa am 10 ani in fata sa bifez acest lucru pe lista mea, asa ca nu mi se mai pare asa de greu de atins. Si am urcat...cam cate avem pe la noi. Uiti ca am terminat Geografie ( unde practica se face cu rucsacul in spate ). Nu imi spulbera dorinta.
    Regret, intr-adevar, ca blogul este mai mult citit, decat combatut. Astept mereu reactii, pentru ca pentru asta scriu. Astept sa vad ca postarile/articolele transmit ceva, ca oamenii reactioneaza la ceea ce scriu.
    Concluzie : ma bucur ca mai sunt cativa, putini la numar, care mai comenteaza ( rar, dar ma multumesc si cu atat ).
    Am spus mereu ca atata vreme cat comentariile pastreaza un limbaj decent, e ok. Si imi place ca lumea sa isi asume ceea ce comunica ( e usor din spatele unui anonimat sa vii cu critici si acuze ).
    Multumesc :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, keep on dreaming!!! Sunt sigura ca vei si realiza o buna parte. Cu cat visele mai multe si mai indraznete, cu atat mai mari succesele...
    Articolul mi-a placut f tare.
    Nu ai nevoie de un impresar? Sunt sigura ca te-as putea "vinde" pe undeva destul de bine :).
    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  8. daca e sa fie nevoie de impresar, esti cea mai indicata persoana ;-) am putea negocia unele articole cu vreo revista, de ce nu ? pot sa produc unele noi, tu gaseste clientu' :-) si batem palma

    RăspundețiȘtergere