luni, 28 martie 2011

Ce vreau sa bifez pana la 40 de ani

Daca tot face lumea liste, bilanturi si alte minuni, promisiuni cum ca nu mai fumez de la 1 ianuarie sau ca de luni nu mai mananc carbohidrati :-) si alte chestii dintr-astea, eu imi propun ceva pe termen lung. Acum ca tot am intrat in randul lumii si am facut 30, varsta ideala pentru o femeie ( asa se zice, adica cercetatorii britanici asa sustin ), am zis sa imi fac o lista si sa incerc sa bifez cat mai multe pe ea in urmatorii 10 ani. Nu e elaborata, nici gandita, e o traire de moment ( ca sa il citez pe marele poet Nichita Stanescu :-)))) Doar ca io-s lucida acum. Ordinea e pur si simplu aleatorie.
1. sa cant la chitara
2. sa dansez ( ma refer la dans profesionist )
3. sa imi fac un tatuaj
4. sa merg cu un motor ( eventual sa imi iau si permis, de ce nu ?)
5. sa sar cu parasuta ( in tandem, desigur )
6. sa urc pe Mont Blanc
7. sa merg in Chile sau Brazilia
8. sa vad piramidele ( sa treaca aceasta criza, ca altfel le bifam anul acesta )
9. sa invat sa schiez ( mai cu talent decat ceea ce imi iese in acest moment )
10. sa schimb in bine destinul cuiva ( daca nu am facut-o deja inconstient )
11. sa ajung sa scriu pentru o publicatie ( ar fi o idee, nu ? )
12. sa imi fac o mastopexie ( adica sa imi fac un pic de curaj, ca doar asta ma tine pe loc pentru moment ).
13. sa invat sa merg pe bicicleta
14. sa invat sa inot ( doamne, cate lucruri nu stiu sa fac.....acum imi dau seama ca mai ca fac umbra degeaba Pamantului, noroc cu copiii care imi ridica actiunile :-)))
15. sa citesc Biblia cap-coada ( ca cica nu esti om daca nu o citesti )
16. sa calaresc ( la animal ma refer - completare pentru cei mai carcotasi dintre voi - identific 2-3 cu usurinta )
17. sa inteleg barbatii ( nu stiu daca voi reusi 100%, dar merita sa incerc )
18. sa fac o pana la masina ( nu ca nu as putea dormi fara asta, dar na!, why not, ca sa zic asa - ma refer la schimbat roata, ca pana am facut pana acum, inclusiv pana de idei)
19. sa mai fac un copil ( un punct care socheaza, probabil, dar e cel mai fain lucru pe lumea asta, chiar daca de cele mai multe ori sustin contrariul, vorbeste oboseala din mine )
20. sa deschid o cafenea/ceainarie


Poate mai adaug cate ceva....dar e suficient. Pe langa celelalte indatoriri pe care le am, pare aproape imposibil * dar deja lucrez la primele 2 puncte...punctul 3 se poate face rapid. Cele mai de neatins mi se par 5 si 17 ( ca sa pastram tonul usor hilar...umor de-al meu, pour les connaisseurs ).

3 comentarii:

  1. Uffff. Ce enervanta esti!!! Eu abia ma apuc sa imi fac lista cu ce tre sa fac pan` la 20 ... :)
    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. tineretul, maica, tineretul. Acum ca citesc 40 ma apuca un sentiment ciudat de frica. Par asa de multi.....:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. acu' imi dau seama ca nu a comentat nimeni pozita 12 :-)))

    Cele mai comentate : 19, 17, 16 si 6 :-)

    RăspundețiȘtergere