vineri, 18 martie 2011

I feel like dancing, dancing !

Este una din acele dimineti in care ma simt bine in pielea mea fara un motiv anume ( mai mult, as avea motive sa fiu ursuza dupa o noapte agitata....A a fost agitat si noaptea pe langa el, cica de la apropierea lunii - asa m-a informat dna care face curat ).
Ieri a fost o zi dintre cele reusite, o zi obositoare, un maraton al magazinelor ( ca la fabrici si uzine ) - mai mult o prospectare a pietei ( dar si achizitionarea unui tricou cu mesajul "My blog is more fashionable than yours " - daca imi aduc bine aminte ). Toata nebunia a fost incununata cu un saormel mititel ( sunt dependenta, am mai spus-o si in alte ocazii : I love shaorma :-) dar nu orice saorma, ci mama saormelor din lumea-ntreaga ). Shaorma rules ! Stiu ca nu-s o lady prin afirmatia anterioara, dar, cu riscul de a ma compromite in fata voastra a tuturor, ma numesc S si sunt dependenta de saorma ! Na'! ca am facut-o si pe asta.
Daca am depasit momentul saorma, e cazul sa revenim la starea mea de bine. Sa fie tot de la luna ? Ca de la vreme sigur nu-i. Lectiile de dans imi creaza un aer aparte, ma simt mai eleganta si mai delicata ( nu ca n-as fi, desigur ).
Cum ziceam si aseara, am inceput sa nu mai suport oamenii frustrati in jurul meu. Sunt categoria cea mai enervanta, ca sa zic asa. Recomand renuntarea la nemultumirile permanente, descretirea fruntilor si dans, mult dans ( ritm de bachata pentru aceasta zi de martie ).

Un sfarsit de saptamana reusit ( in pasi de dans, desigur ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu