marți, 23 februarie 2010

Cine e mai tare la cheltuit ?




Nu e nimic nou, toata lumea stie ca noi, femeile, cheltuim muuuult mai usor. Intrebarea care se pune : DE CE ? Nu suntem foarte pretentioase si cumparam ce ne pica in mana ?
Ei, de obicei, stau si analizeaza, se uita in 20 de locuri, fac grafice, se gandesc care e varianta optima, apoi se gandesc daca au cu adevarat nevoie de acel lucru sau e doar un moft.
Si uite-asa, iesim de cele mai multe ori sa isi cumpere EL ceva si sfarsim prin a ne lua noi ceva, iar el nimic. Acum cine e de vina ? Criza ? Politicienii ? Gripa porcina ?
Concluzia mea personala : cheltuitul e si un soi de terapie, ne face sa ne simtim bine, ne place sa ne cumparam diverse lucruri, sa fim frumoase pentru EL ( nu radeti ). Am observat, ca de cand au aparut copiii, imi place mai mult sa le iau lor cate ceva, e mai mare placerea.
Cert e ca, dupa o tura scurta de shopping, iti incarci bateriile pentru inca o saptamana.
Copiii au ramas cu Ema - se vede in poze cum s-au distrat, eu am sfarsit prin a-mi achizitiona 2 perechi de pantaloni ( insa super pret, la BSB in Outlet Militari, 25 lei/perechea ) si o pereche de incaltari foarte hoate ( zic eu ).
Investitia nu a fost foarte mare, insa m-am relaxat, mi-am luat cadoul de Ziua Indragostitilor, Dragobete, 1 Martie, 8 Martie.....mai e vreo ocazie ? Daca da, se adauga la lista :-))))))))))
Cred ca ar trebui sa apelam la cercetatorii britanici, cei mai tari in analize, sa vedem care ar fi concluzia lor stiintifica. E un fenomen general valabil sau un caz izolat ? * eu eram cazul izolat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu