joi, 25 februarie 2010

Popeye si Olive

Ei, daca am terminat cu alocatiile, cu problema varstei, cu shoppingul...sa revenim la treburile cotidiene.
Azi i-am pregatit lui Albert un spanac cu ou.....o bunatate. Am ras cu lacrimi, pentru ca la acest festin s-a alaturat si colega lui de suferinta, Sara. Asa ca am experimentat pe amandoi calitatile mele de gospodina desavarsita.
Albert, Popeye in povestea de azi, a mai apreciat, cum a mai apreciat........daca ma gandesc bine, si Sara ( alias Olive ) a fost data peste cap, de-a dreptul ravasita de placere, caci avea peste tot. Sau i s-a parut ca o prinde bine nuanta de verde ?
Bietii copii. Oricum, pana la urma a fost un succes total, ambii au mancat tot, nu deodata, dar, au mancat.
Cum am facut ? Am fiert spanac in lapte, separat am fiert morcov si cartof, plus doua ou de gaini nestresate ( de la tara, nu din comert ). Am pasat tot si a iesit chestia aia verde ...
Acum astept laude pentru proprietatile deosebite ale spanacului : remineralizant - antianemic - tonicardiac - activator al secretiei pancreatice Indicatii - uz intern: - anemie - convalescenta - rahitism, crestere - astenie fizica si nervozitate
Asta inseamna ca cei mici vor fi mai putin nervosi ? Le dau spanac in fiecare zi.

Dar, am auzit, la TV cel mai probabil, ca spanacul nu ar fi atat de extraordinar precum se zice. Ia sa va postez ce am gasit pe net, acum ramane la latitudinea fiecaruia. Rau nu are cum sa ii faca, doar e vorba de niste buruieni, corect ?


"Spanacul crud este foarte bogat în fier. MIT
Această legumă verde nu conţine atât de mult fier pe cât se crede. Legenda fierului conţinut de spanac s-a născut din greşeala de tipar a unei secretare care a multiplicat cu 10 nivelul real de fier din spanac. Acestă greşeală a trecut nepercepută ani la rând, inducând oamenii în eroare...şi a dat naştere şi celebrului marinar Popeye, mare consumator de spanac. In ciuda acestui fapt, spanacul rămâne una din legumele cele mai bogate în vitamine şi minerale: fier, magneziu, vitaminele A, K, B6, cupru şi mangan."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu