duminică, 28 februarie 2010

Vine vine primavara...



Si uite-asa, am trecut si de iarna, una dintre cele mai grele din ultima vreme, dupa umila-mi parere. Multa zapada, trafic infernal, marea deszapezire, frig. Nu suport zapada in Bucuresti ; si o ploicica da traficul peste cap, daraminte tone de zapada nervoasa. Zapada e buna la munte, sa stea acolo. Noi nu o vrem in capitala.
Sunt curioasa ce primavara vom avea. Inca e mocirla afara, nu-ti vine sa iesi, cu toate acestea mi-am luat inima-n dinti si m-am avantat in parc cu gasca mea de copii.
Maine e 1 martie, am luat flori pentru doamnele educatoare, a ales Cip lalele, lalele, frumoasele mele lalele. Un week-end linistit per total, nimic notabil, nimic deosebit, nicio investitie, nicio schimbare.
Poate ar fi de mentionat, asa, pentru mine, faptul ca A a reusit sa se ridice in picioare.
Peste week-end, nu cred ca voi scrie vreodata, sunt prinsa cu diverse activitati, cel mult ma voi limita la un rezumat al week-end-ului.

Vinurile de week-end : Chianti - bunut si un Cabernet Domeniile Tohani. Dintre cele doua, mi-a placut mai mult Chianti ( ma uit maine pe sticla sa vad exact ce zice ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu