luni, 1 martie 2010

Curatenia spirituala de primavara



Cum sa transmit cat mai clar mesajul dorit ? M-AM SCOS !!!! De astazi, ca tot incepe primavara, incep cu ordinea in viata personala. Cum de am devenit asa de responsabila deodata ? S-a intamplat ceva peste noapte ? Uite ca DA. Mister Husband nu o mai poate duce pe M la gradi, asa ca imi revine mie aceasta onoare ; uite ca la 7.30 sunt DEJA imbracata, imbaiata, parfumata, cu cafeaua pe masa. Apoi trebuie sa ma ocup de M, de A ( ca trebuie tarait si el la gradi ).
Incerc sa privesc acest lucru cu optimism. Eu zic ca e de bine. In felul acesta incepe ziua altfel, nu mai risc sa ma trezesc la ora 12 tot in pijama ( nu trezit din somn ).
Poate daca am fi cu totii mai matinali, am reusi sa facem tot ceea ce ne-am propus ; nu am fost niciodata fan somn si mi-e greu sa inteleg persoanele care zac in pat pana la pranz ( fara niciun atac personal la adresa cititorilor dedicati somnului ).
E atat de benefic sa incepi ziua de dimineata ; eu oricum ma trezeam dimineata si pana acum, o imbracam pe M, faceam codite, geanta de gradi ; acum sa vad cum va fi ; intr-o mana A, intr-o mana florile, tre' sa ma opresc sa cumpar apa pt M, apoi la gradi sa vad cum fac...va fi funny.

Imi propun ca in aceasta primavara sa fiu mai frumoasa, mai feminina, mai odihnita, mai trendy, mai distractiva, mai sensibila, mai atenta, mai tanara, mai eleganta, mai stilata, mai calma...toate sa inceapa cu MAI.

Va invit pe toti sa faceti curatenia spirituala de rigoare, sa vedeti ce e putred, ce trebuie aruncat, ce trebuie revigorat ; scoateti capul din zapada si veti vedea ca primavara e plina de surprize.

Va las ca trebuie sa fug la gradi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu