joi, 4 martie 2010

Ganduri aruncate la repezeala

Ce e dragostea ? Cineva a spus ca e tot ceea ce facem in pielea goala ; spirituala de la brau in sus ;-))) Mi s-a parut funny.

Videoclipul meu preferat - ma unge la suflet, imi place sa ascult la maxim in masina.

Guess Who - Locul Potrivit from Guess Who on Vimeo.

Aseara am vazut Nights in Rodanthe cu Richard Gere si Diane Lane, mi-a placut, dar as fi vrut alt final.

Cand ma bucuram si eu ca vine primavara, se anunta iar ninsori. Pai eu am bagat la dulap patinele, schiurile, sania...hainele groase. Deja visam rochite si fustite.

Azi, ca o adevarata doamna ce sunt, am fost la un fel de SPA, mi-am facut manichiura si pedichiura, rasfat total pe capul meu. Am zis sa ii fac in ciuda vremii de afara. Se trezeste ea sa imi strice planurile ( alea de am tot zis eu si in alte postari, sa fiu mai frumoasa, mai cocheta, mai femeie ). Las' ca nu-i dau eu voie. Pai ce ? Totul va merge ca la carte.

Ieri a servit Albert, alaturi de eterna lui colega de suferinta, mamaliga la biberon. Ati mai auzit una ca asta ? Io sincer NU. Oricum, nu fac experimente de capul meu ; chem mereu colega de suferinta, asa ca am 2 cobai. Sunt, de asemenea, atent supervizata de mama colegei, are asa... un ochi de soacra, sa zicem, dar fara vreo conotatie negativa - ci, atentie la detalii, aptitudini de bun manager. Totul merge struna la bucatarie, nu ne ciocnim, indicatiile sunt pretioase. Iar copiii mananca TOT TOT TOT ( nu deodata, dar ce conteaza ).

Am vrut sa incununam mamaliga cu un Leffe, dar am zis ca suntem la regim. Plus ca suna aiurea : am mancat o mamaliga, am baut o Leffe ? Hmmm.... Aiurea de tot.

In week-end sunt "bizi", de obicei ( prinsa cu diverse activitati casnice, de doamna respectabila, un deliciu ), asa ca, poate duminica seara imi fac timp pentru un rezumat al zilei.

Si sigur o sa am ce scrie la cate activitati extra-maison sunt programate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu