marți, 2 martie 2010

French cuisine


Cum tot se apropie sezonul buruienilor, am zis sa bucataresc ceva rapid, interesant...uite-asa am obtinut o explozie de culori pe un fond cultural. Credeti-ma ca a fost si foarte gustos. Iar feng-shui-ul din farfurie, aceasta ikebana multicolora mi-a stimulat toate papilele gustative.
Am trecut peste 1 martie cu brio, au curs si rauri de martisoare, floricele, urari, primavara frumoasa, si in suflet multa curatenie si toate cliseele posibile si imposibile.
Ne pregatim acum pentru urmatoare provocare, 8 martie. Sa vad ce cadouri incropesc pentru gradinita. Nu le-as lua creme, truse de baie, saruri, geluri de dus ( toata lumea ia de la BodyShop, Avon, Oriflame si altele din gama asta ). As opta pentru ceva creativ, dar e foame mare, asa ca ma gandeam la ceva practic, care trece prin stomac ( o cafea, o ciocolata ... ca o sa fie pline de creme si bibelouri cu balerina ).
Cred ca am devenit cam pragmatica, sa se traga de la vremurile colorate pe care le traim ( le-as fi zis altfel, incepe tot cu C ). Chiar n-am idee, insa sunt satula de clisee, de conventii, de reguli ; pe de alta parte, nu traiesc in padure, trebuie sa socializez si sa urmez regulile de rigoare. Altfel ma duc in codru si am rezolvat toate posibilele nemultumiri.
Daca am inceput cu French cuisine, va recomand, din toata inima, filmul Julie&Julia ( cu Meryl Streep ). Mi-a placut foarte mult si It's complicated.
Daca tot vorbim de filme, mi-a placut foarte mult si Serious Moonlight cu Meg Ryan.
PROVOCARE : ce am "bucatarit" ? Ghiciti ceva ingrediente ?

3 comentarii:

  1. Hi !
    Nu stiu ce ai bucatarit dar seamana cu o omleta ( scrob , papara ) . Sa ghicesc ingrediente ??? Ou , ardei gras , sunca , sparanghel , masline ... :D

    PS : am marit imaginea ;) .

    RăspundețiȘtergere
  2. daca se mareste, se vede mult prea bine.....da, insa mai sunt ingrediente, mai sunt cateva ingrediente ( 3 )

    la urmatoarea provocare dau si premiu

    si nu am gatit la mine acasa, ci in targ, la altii

    iar cartea de pe fundal ... ARTA, dom'le, arta

    RăspundețiȘtergere
  3. cum nu a mai spus nimeni nimic, divulg si restul ingredientelor
    - rosii ( 2 buc )
    - branza feta
    - patrunjel

    RăspundețiȘtergere