luni, 22 martie 2010

Aventura strigati URA


Faza zilei : prima reusita la oala. Adica avem rezultate concrete. Nu vi le arat ;-)))

Faza saptamanii : cand m-am trezit in noaptea de vineri spre sambata sa ii fac biberonul lui A, NU ERA CURENT. M-am panicat ! Eu am platit de dimineata ! Nemernicii, taie noaptea ... ;-))) M-am culcat la loc cu un nod in gat. Dimineata s-a dovedit a fi fost o pana generala.
Sa facem rezumatul week-end-ului ? Am ajuns iar in Plaza, cred ca cei de la camerele de supraveghere deja mi-au pus bulina rosie. Cam dubios ! Ce cauta in fiecare zi ??? E cumva undercover ? Acoperirea de mamica si ... pune ea ceva la cale ;-)))
Dupa curatenia de sambata dimineata, plimbarea in Herastrau, urmeaza masa la Plaza ( junk food ).
Cum tot aveam pantofii M-ei dupa mine, am zis sa imi incerc iar norocul la Z. Mare dezamagire. Asa ca i-am luat lui A niste pantaloni de fete ( negri in patratele, in genul celor de la Zara, pana, cica pt 2 ani, insa ii vin ) + o pereche de sosete. Toata lumea fericita.

In rest, nimic notabil. Doar ca parcul s-a umplut de marlani. In week-end, Moghioros absoarbe populatia din alte cartiere ( ce frumos ma exprim ), asa ca te calci in picioare, la propriu. M-am ciondanit cu adolescentii, ele, cat vacile, umflate, curtea mare, nu's ce-or manca, ei, gogi cat cuprinde. Calareau leaganele din zona bebelusilor, fumau si aruncau chistoacele in nisipul in care se juca M...mi-a sarit tandara. Si niciun EL, adica tatic responsabil, nu se sesiza sau macar sa imi sustina cauza. Asa ca i-am bombanit bine, nu ca i-ar fi afectat. Le-am spus sa scoata fata la plimbare, sa o ingramadeasca intr-un copac, nu sa calareasca zona bebelusilor.
Tontomani. Sau poate ma babaresc si de aceea percep asa ? Cu toate ca tropaiala hormonilor nu trebuie sa o dea in nesimtire si proasta educatie, nu ?
N-am nimic cu pustimea, dar sa se joace si copiii mei in conditii acceptabile, ca normale nu vor fi in veci.
Si uite-asa am devenit spaima tinerilor din Moghioros.
Seara imi suna la balcon, in ritm romantic, manelele de mare succes. Acum ce sa zic, intr-o dimineata era la cabinetul veterinar un manelist, nu imi venea numele in minte, dar cand am vazut limuzina cu VIJ, m-am luminat. Plus ca si Razvan de la Neata calca in cabinet. Trafic de vedete. Ma fac mamarazzi ( ca papa e C ). Scot si io un ban cinstit. Articol in Ciao " cainele lui Vijelie a facut caca " - ca astea-s titlurile de mare succes la romani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu