joi, 11 martie 2010

Oscar 2010


Hai ca nu am apucat sa imi dau cu parerea despre Oscarurile de anul acesta.

Nu mi-a placut The Hurt Locker, nu am putut sa il urmaresc pana la capat ; poate ca americanii sunt prea afectati de ceea ce au facut in Irak, ce mai fac pe acolo. E un subiect delicat, probabil au fost usor subiectivi. Pe mine nu m-a incantat foarte tare. Nu stiu, l-as cataloga plictisitor, gen reality show. E mai bun de documentar, insa nu Oscar. Dupa umila-mi parere, desigur.

Pe de alta parte, am vazut Lista lui Schindler si mi-a placut foarte mult, impresionant. Intr-adevar, o capodopera cinematografica.

Ca sa imi dau cu parerea pana la capat, am vazut si The Blind Side cu Sandra Bullock, super film, super interpretare, cu toate ca mi s-a parut usor tras de par ( cand este interogat Big Mike in legatura cu universitatea aleasa ) - tipic american ( se exagereaza, cum mai zic ei ca si daca iti decalotezi bebelusul, de fapt, il abuzezi - nebuni la cap ). Mie imi place SB si a jucat f tare. Am vazut si filmul pentru care a luat Zmeura de Aur ( All about Steve ) - porcarioara, insa nu mi s-a parut ca a jucat atat de prost.
Mi-ar fi placut sa ia Oscarul Meryl Streep, a fost fantastica in Julie&Julia. Nu stiu cum au filmat, ca parea o femeie masiva......interpretare fatasmagorica. DEMENTIALA ! O ador.

Avatar - frumos, efecte exceptionale, insa nu cred ca e un film de Oscar, adica 90% e pe calculator. Mai mult desene animate. Povestea nu e wow! Dar s-au priceput la promovare. Un film comercial care m-a tintuit in fotoliu pana la 1 noaptea. Fain, l-as putea revedea oricand. Nu m-ar deranja.

Am vazut Up in the Air inainte sa aflu ca e nominalizat la Oscar ( m-am uitat mai mult pentru George Clooney, sexos barbat ). Dar Oscar....subiectul e ok, criza actuala, concedieri masive. Faina ideea. Imi place faza cand apare la usa ei....cum cred barbatii ca tot ce zboara se mananca ;-)))

Aaaaaa, mi-a placut si Up, l-am vazut cu M la cinema, 3D. Frumoasa ideea, delicios , insa nu cred ca e pentru copii. Tre' sa vad si Coraline, ca nu am apucat.

Cine a mai luat Oscar........Inglorious Bastards.....bun, f bun, mi-a placut si actorul care a luat Oscar pentru rolul secundar - Cristoph Waltz. Da, frumos realizat, diferit. Mi-a placut si coloana sonora. Frumos.

Nu am apucat sa vad Precious, incerc azi, insa nu cred sa ma dea pe spate. Nu stiu de ce.

Sunt devoratoare de filme. Imi place sa ma uit la filme . Mai si citesc, cand apuc, insa e mai greu cu A dupa mine.

Mai am ceva de vazut din filmele nominalizate la Oscar 2010, insa nu pricep cu The Hurt Locker. Poate ma lumineaza careva. Si filmatul ala cu camera in mana...nu stiu ce sa zic. Tema e ok, subiectul e de actualitate, insa Oscar ???

La multi ani, B ! ( alt B )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu