joi, 4 martie 2010

Dimineata perfecta


Cum suna o dimineata de-a mea ? Pai incepe undeva pe la 1 , cand incepe A sa fosneasca, apoi cred ca mai e resuscitata de vreo 4-5 ori, pana se face 7. Cafeaua se zdruncina in cafetiera programata de cu seara ( asta daca nu apasa C pe butonul rosu ). Totul pare perfect. Ochii sunt umflati, parul valvoi, dar ce conteaza cand totul in jurul meu incepe sa prinda viata ?
C e printre primii, are si motivatia necesara : sa ajunga in Pipera....o adevarata provocare, cine se lupta zilnic in trafic, stie despre ce vorbesc. A si M se ajuta unul pe celalalt la deschis ochisorii.
Incep cu toaleta domnisoarei, zilnic alte clamite, alte fustite. A sta si priveste mirat acest ritual. Nu prea se prinde despre ce e vorba.
Apoi, cand incepe un nou calup de publicitate, se da startul : Run Forest, RUN ! Si da-i si fugi, si iar fugi ! Pana la gradi, totul e cronometrat, ca sa nu se termine publicitatea. Cam 3 minute 45 secunde pana revin. V-ati prins de ce ? Va las sa ghiciti.
Apoi am nevoie de 5 min ca sa isi revina respiratia la normal, mai dau pe gat si restul de cafea, si incep bucatareala pentru A ( banana, mar, para, portocala cu cereale si iaurt ). Si tot asa.
Totul e condimentat cu Razvan si Dani, merge TV-ul in fiecare dimineata pe Antena1, il mai ascultam si pe Badea sa vedem ce mai face, unde se muta si de ce.
In concluzie, dimineata incepe alert, in forta, cu jogging-ul de rigoare.
Nu vreau sa imi imaginez o dimineata peste 2 ani : cand M va trebui dusa la scoala, A la gradi si eu la munca. Ma sperie ideea. Cred va fi o alergatura continua, poate ma inscriu la vreo competitie.
Si cand ii aud pe altii ca se plang. E de-a dreptul frustrant. Ma refer la cei care mai au ceva ajutor extern, o bunica, o alta bunica....eu ce sa mai zic ? Bine, nu suport oamenii care se caina, care se plang. E cel mai usor si nu faci decat sa ii iriti pe cei din jur.
Eu incerc sa privesc totul dintr-un unghi ilar . Ca pe o gluma, sper ca nu proasta. Probabil as lua-o razna daca m-as focusa pe jumatatea goala a paharului, nu ?
Rasul intinereste, rasul e benefic, eu rad zilnic ...nu de una singura ( ca proasta, cum se zice in popor ) ; imi place sa glumesc, sa zambesc, sa ma bucur de ceea ce am. Va invit sa apreciati ceea ce aveti.

Evenimentul zilei : In 1678 la Venetia se nastea Antonio Lucio Vivaldi - reprezentant al barocului muzical venetian.

Un comentariu: