miercuri, 17 martie 2010

Cook-areala

De ceva zile umblu cu copy/paste, nu ca mi s-a risipit talentul, ci pentru ca am fost intr-o fuga continua. Alergatura, alergatura, alergatura. Totul condimentat cu astenia de primavara, urlete de bebeloi, figuri de domnisoara in devenire.
Azi am iar program intensiv, i-am luat M-ei niste pantofi si nu am reusit sa ii bag piciorul inauntru. Am impins, am fortat, am insistat, eforturi zadarnice. Asa ca trebuie sa merg sa ii schimb. Sunt foarte incantata de florile de par, miroase a primavara. Daca ma gandesc cum era acum o saptamana in Bucuresti, mi se face parul maciuca. Iarna de martie... a luat-o vremea razna. Azi e soare. Si ieri a fost soare si vant. Cam mult vant. Bine ca am scapat de zapada. Stiti din postarea anterioara ca la noi zapada e sfanta, nu ne atingem de ea. E ca vaca in India. Divinizata. Adorata. Stimata. Respectata.


Si, la incheiere, cum a adormit A aseara. Ca tot vorbeam de cele sfinte : RASTIGNIT.

Azi bucatarim supa de galuste, ca tot cere M de cateva zile. E deja pe foc, simpla treaba. Dai in cap la 2 cepe, hacuiesti un morcov mai mare, smotocesti o legatura de patrunjel, adaugi ceva E-uri, pentru gust deosebit. Apoi le lasi acolo sa se agite in oala cea mica ( de 3 l ). Palmuiesti 2 OO ( ca asa am vazut anunturi la piata : "avem oo sau oă" ), scuturi peste ele gris - fara mila - . Iei o lingurita si azvarli cu ciuda viitoarele galuste in apa clocotinda. Merge repede toata treaba.
Pofta buna !

Un comentariu: